- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pokud by ale vzniklo více vážících míst na jedné cestě, přineslo by to i komplikace. Třeba kdyby jel přetížený kamion od Pelhřimova až k Velké Bíteši po silnici číslo 602 a zvážili by ho nejen u Meziříčí, ale i jinde. Řidič by tím pádem nasbíral při jedné jízdě několik přestupků.
Nevidím zde absolutní problém, při první kontrole vozidlo odstavit a dopravce ať si to přeloží. A je to, co tady budeme študovat.
Je to trochu složité.
Ideální stav by byl, kdyby provozovatel určil maximální váhu, kterou je schopen legálně odvést. A firma, která nakládá garantovala váhu zboží.
Je třeba u dřeva, obilí, sypkých hmot rozdíl, mezi váhou suchého a mokrého " zboží ".
Něco jiného je cisterna s vodou, olejem, pivem, ...... .
11tun je ještě v pohodě. Zeptejte se řidičů co vozí sypké materiály (štěrky, písky,apod...) co se dá všechno naložit. Zvláště když jsou odměny za odvezené tuny a případné pokuty platí majitel. A proč taky ne když ví, že mu zváží tak jedno nebo dvě auta do roka
Zelezo neni problem taky, tam se laduje co to jde a auto uveze. Vazit to chce vsude, hlavne u hranic na zapade.