- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nejlépe je zbrzdit řidiče maketami silnic(což se děje)
Podle mého názoru nebylo nutné tudy vést objížďku a vedou mne k tomu tyto skutečnosti:
1) s opravou silnice se začalo na začátku srpna a ne 1. dubna 2019 jak bylo avizováno,
2) neopravovali celý kus najednou, ale po částech, takže klidně (pokud by někdo myslel - a uznávám, to někdy bolí) mohl být celý úsek rozdělen na menší části a jezdit se tu kyvadlově, jak to bylo během opravy silnice přes Přibyslav,
3) domnívám se, že oprava mohla být hotova během dvou mesíců a ne 3/4 roku - k tomuto přesvedčení mě vede fakt, že silnice mezi Stříbrnými Horami a Krátkou Vsí byla hotova za VÍKEND!!!
Co mě však ještě víc vadí je to, že údajné zlepšení technického stavu vozovky je fušeřina na n-tou, protože na mostě přes železnici u Sázavy stojí po dešti voda a to v ne slabé vrstvě, ale odhadem 3 - 5 cm, což jinými slovy znamená, že za dva až tři roky tu silnici budou kopat znovu a v silnici pod asfaltem je bůhvíco - stačí se podivat na krajnice.
Být členem kontrolního výboru stavby, tak bych si stavbu v tomto stavu nepřevzal a požadoval odstranění problémů.
Totální průšvih, včera jsem zahlédl ve skloněném světle jak mám pokovené přední sklo. Mám tam topení na rozmrazování. Patrně je moje snaha o antiradar zbytečnost. Musel bych koupit za 100 tis. pevný antiradar pod kapotu.
Projel jsem včera 200 km kolem Litoměřic a Boleslavi. Potřebujete jet na čas. Všude stavby a rozkopané silnice. Jendou jsem o díru sejmul gumy. Jinak klasika, všude samá díra a kanál. Pořád riskujete havárii. Potkal jsem třikrát semafory na stavbě s dlouhým čekáním. Do toho nýmandi co jedou mimo obec 70 a v obci 40. Opruz. Před Boleslaví, kde se jede běžně 120, jel nějaký krám 80 a za ním nekonečná kolona. Předjet se to nedalo. Když jsem usnul nudou, sjel jsem raději na benzínku...
V tom šíleném provozu jsou nejlepší cyklisté. Jako cyklista na silnici s charakterem dálnice. Nebo úzká okrska, kde to lítá 100, a cyklisté "na rekreaci". To je bezpečnost, že by jeden brečel.
A tady se honí "50". Mělo by jít o nepřiměřenou rychlost. A v obci je často přiměřená rychlost 70-80. Naopak u chodců, je vhodné jet 30-40. Napadá mě, že dodržování předpisů ohrožuje životy. Řidič má právo jet 50 i tam, kde je ta 50 naprosto nevhodná. Viděl jsem to mezi domky a chodci...
V Česku neumíme bezpečnou dopravu.
Článek řeší falešnou krabičku, která má být odpovědí na provoz vesnici.
Ale že pointa problémů je v dlouhém čekání na zprovoznění hlavní silnice, k tomu ještě zpožděném, to je tak na okraj. Jo já vím, Premium...
Teď už jim to bude k ničemu, když iDnes všem řekla že je to maketa . To má smysl jen dokud to lidé neví
Kdyby se pořádně hlídalo zabavení řidičáku při větším přesahu povolené rychlosti a náležitě osolily pokuty za ty nižší, tak by se za nějakou dobu nálada ohledně dodržování rychlosti v ČR prostě změnila. V hospodě by bylo na co nadávat a přes týden by se jezdilo slušnějc - pokud ten druhej to udělá taky a ten, co dodržuje rychlost nebude za blbce. Zároveň se zredukují značky na místech, kde nemají smysl a budeme se mít líp.
Tak pokud se povlečou, budou v obci trávit delší dobu a místní si je víc užijí.
Zároveň si užijí i divoké reakce některých řidičů na radar, vesměs těch, co jedou na přehledné rovince v obci 39 tachomerových a ještě výrazně zpomalí.
A nyní by to chtělo tam dát skutečný radar.
Tedy to je diskuze! Opravdu je pro velkou část řidičstva Zákon jen proto, aby dokázali vykličkovat radary?
Já osobně u cedule dávám na tempomatu 53 km/h (pokud není stanoveno jinak) a může za mnou blikat či houkat kdokoliv.
Ale je pro mě zarážející, že vykličkovat radary dovede každý Čech a takovou trivialitu, jako blikající červené na přejezdu již nezvládají. Vždyť to přemýšlení, kde je radar musí být podstatně náročnější...