Výherkyně oblékly šaty, které jim daroval partner naší ankety, značka C&A. Dokonale splnily daný dress code – black, gold and glitter. Líčení se ujali vizážisté z Make-Up Institute Prague s produkty Yves Saint Laurent. Dopravu dam na místo zajistil Škoda Limousine Service.
Po vyhlášení nechyběla ani tombola, ve které se soutěžilo o hodnotné dárky. Hlavní cenu – zapůjčení automobilu Škoda Enyaq na dva týdny, prohlídku Škoda muzea a oběd v Café Václav v Mladé Boleslavi – předával vedoucí marketingu Škoda Auto ČR Libor Šedivák. Na snímku s moderátorem galavečera Miroslavem Hrabětem (vlevo).
Ceny výherkyni kategorie Zvítězila nad osudem Haně Samsonové předávala Brand Engagement Managerka YSL Lucie Králíčková.
Hana Mayerová, brand managerka C&A, gratulovala výherkyni Ceny sympatie Zuzaně Zemankové.
Součástí akce byl koncert Heleny Vondráčkové. Nechyběly ani velké hity, které roztančily většinu přítomných.
Společné foto finalistek a výherkyň nesmělo chybět. Zleva Kateřina Janečková, Gabriela Natale, Zuzana Vávrová, Irena Vítovcová, Kateřina Kopalová, Zuzana Zemanková, Hana Samsonova, Ludmila Zachová, Lenka Žlebková a Markéta Nedomová. Zapózovaly s nimi i šéfredaktorka Zuzana Zbořilová a redaktorka Tereza Dusová (v popředí).
V kategorii Dobré srdce zvítězila Irena Vítovcová, blahopřála jí brand managerka Eucerin Marie Kumberová.
Executive project manager Chuchle Areny Praha Fabrizio Sinigaglia předal výhru vítězce kategorie Žije svou prací Ludmile Zachové.
Za partnera soutěže, společnost Sirowa, byla na galavečeru přítomna PR and training managerka Lucie Koucká. Ta předávala výhru vědkyni Kateřině Kopalové, jež se umístila na prvním místě v kategorii Splněný sen.
Bez ohledu na věk nebo hudební vkus, vystoupení Heleny Vondráčkové dostalo do varu každého.
Zpěvačka po svém výkonu losovala společně s moderátorem tombolu.