Dny se prodlužují, světla přibývá, sluníčko svítí častěji, ale vy i tak pociťujete nedostatek energie a jste stále utahaná. Možná trpíte jarní únavou. Vyzkoušejte rady, které pomohou vašemu tělu znova dodat potřebnou sílu!

Ráno začněte se smoothie

Začněte den čerstvým džusem, skvělá jsou i různá smoothie, do kterých můžeme zamíchat spoustu plodů, semínek, oříšků. Ani na jaře nezapomínejte na zázvor. Takové smoothie z mrkve, jablka, zázvoru je na ranní start ideální. Přidat můžete i červenou řepu, která krásně přispívá k obnově organismu.

Pijte dostatek vody

Pijte více, abyste z těla dostala všechny odpadní látky. Nejlepší je čistá voda.

Omezte kávu

Místo kávy popíjejte bylinné čaje. Skvělý je čaj z Ostropestřce mariánského, v lékárně koupíte i různé bylinné směsi. Na jaře je vhodná jaterní směs.

Omezte bílý cukr

Zkuste ze stravy vynechat bílý cukr. Do jídelníčku raději zařaďte zdravé sacharidy - ovesné vločky, obilné kaše, oříšky či semínka.

Hýbejte se

Ideální je samozřejmě pohyb na čerstvém vzduchu. Naplánujte si každý den alespoň půlhodinovou procházku. Dejte si to jako úkol, který je potřeba splnit. Hlavně se nevymlouvejte na únavu, dostanete se tak do začarovaného kruhu. Vše je o vašem mentálním přesvědčení, vnitřní disciplíně. Člověk se musí přinutit.

Choďte spát včas

Nejdůležitější je spánek „do půlnoci“. Je tak lepší jít brzy spát a dříve vstávat, ne naopak. Tělo je mnohem lépe zregenerované. Ideální délka spánku je mezi šesti až osmi hodinami.

  8:00
Témata: jarní únava