Odneste zimní kabáty do čistírny a vrhněte se do jara.

Probouzení po dlouhém zimním spánku do kvetoucího jara nemusí být vždycky jednoduchý proces. Je čas dopřát svému tělu regeneraci nejen vnější, ale i vnitřní.

Zkuste to se snídaní


Po nepříjemném probuzení v podobě drnčení budíku je jídlo to poslední, na co myslíte. Zkuste si ale ze snídaně udělat příjemný rituál a naladit se na pracovní den. Doplníte si energii, stabilizujete hladinu krevního cukru a tím potlačíte chuť na nezdravé jídlo během dopoledne. Skvěle vás nastartují ovesné vločky s ovocem a javorovým sirupem. Vločky jsou bohaté na vlákninu a probiotika (prospěšné živé bakterie). Pokud vločky přes noc namočíte, budou tzv. fermentované a ještě lépe stravitelné. Můžete je namočit do vody, kokosového mléka nebo kefíru. Přidejte na ochucení skořici, badyán a vanilku. Kaši zakryjte fólií a nechte do rána odstát. Po probuzení kaši dozdobte a vychutnejte si snídani, která vám mimo jiné sníží vysoký krevní tlak a pomůže při problémech se zažíváním a při hubnutí.

 

Nejsou bublinky jako bublinky


Když se řekne bublinky, většina z nás si vybaví pohodu se sektem v ruce. Ale co sycené nápoje? Obsahují oxid uhličitý, který má špatné dopady na zažívání, ale také na činnost dalších orgánů. Bylo zjištěno, že sycené nápoje zvyšují krevní tlak a negativně působí na ledviny, které ve zvýšené míře vylučující společně s vodou i minerální látky. Pokud už sáhnete po perlivé vodě, vyhněte se příchutím a dodržujte doporučenou denní dávku, která je pouze jeden litr. Dejte si raději vodu z kohoutku a dochuťte ji citronem, malinou nebo okurkou.