- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Petře petře Legend of Zelda the WindWaker dostala 90 a 95 %...Vyznáš se ve hrách vůbec máš vůbec GameCube myslím že ne a nepiš všude mty vykřičníky...
Lukáš Bravenec............
Petře Petře Legend of Zelda the WindWaker...dostala 90 a 95 procent...umíš číst?A máš vůbec GameCube???
Lukáš Bravenec.........
Recenze naprosto na hovno. Proc kdyz si vzdycky po pul roce neco na BW prectu, je mi k placi?
Wario World neni dokonala hra. Neni to hra pro vsechny, ma sve chyby, ale urcite je tisickrat lepsi nez tahle recenze. Nejprve fakticke chyby v textu - hra nema pet kralovstvi, ale ctyri. Kazde z nich nema tri levely + bosse, ale dva + bosse. Nyni informace, ktere si ctenar (dle meho soudu) bezpodminecne zaslouzi vedet (a z recenze se je nedozvi). Propojenim s GBA hrac ziska osm miniher do Wario Ware. Na konci kazde zakladni urovne je boss, tj. ve hre je celkem 13 bossu, coz je myslim velmi solidni cislo (a ne, opravdu nejsou jeden druhemu podobni). Hra je presto velmi kratka (to je zasadni nedostatek hry, paradoxne v recenzi chybi) a i kdyz je tu motivace k 100% dohrani, lze ji dohrat za nejakych 6 hodin (na kompletni zakonceni budete potrebovat zhruba dvojnasobek). Pohybu Waria je hned nekolik, vesmes je lze vyuzit k utoku + se samozrejme nabizi vyuziti predmetu atd. Tak bych mohl pokracovat dale prakticky donekonecna - v recenzi postradam vysvetleni velmi chytreho systemu zivotu (podobne "materialisticky" jako v GBA hrach, prakticky nelze umrit), nespoctu originalnich prvku a napadu (zrcadla), chybi mi tam vyzdvihnuti designu urovni (kazdy level odlisne prostredi). Dokazal bych autorovi prominout nezkusenost recenzovani a neznalost zanru, ale tezko mu prominout neduslednost. Odhaduju, ze se dostal do tretiny a hodil na papir sve zmatecne pocity. Kazda hra se nemusi vsem libit, ale od recenzenta ocekavam, ze se pokusi hracum pokud mozno objektivne predlozit svuj nazor podlozeny fakty.
Z vyse uvedeneho vyplyva, ze se mi hra libi, sam bych ji udelil 75%. Rad bych jeste dodal par vet pro pripadne ctenare, ktere by zajimal druhy pohled na vec. Jsem velkym fandou serie WarioLand na GBA (predtim na GBC a GB). Jeji zamereni na rychlost a pritom logicke pojeti povazuji za mnohem stastnejsi nez napr. trilogii Super Mario remaku na GBA. A samozrejme se mi libi i Wario. Ve svete nadhernych a pozitivnich hrdinu (nebo v lepsim pripade prsatych hrdinek) je tloustik Wario milujici penize vic nez princeznu prijemnou zmenou. Autorum se podarilo toto specificke pojeti zanru plosinovek skvele transformovat na GC. Tohle neni Mario Sunshine ani Ratchet & Clank. Je to primocara hra, ktera je o sbirani minci, likvidovani nepratel a predevsim sbirani pokladu a s tim spojenem resenim problemu. Je o hracove nenasytnosti ziskat vsechno (v kazdem levelu musite pokorit osm miniher a najit dalsich osm pokladu) a bez vyjimky ji pokorit (nekteri bossove jsou fakt skveli, a to uz jsem zvyklej na ledasco). A protoze je zaroven take plna originalnich prvku, muzu ji jen doporucit. I kdyz s mensi vyhradou - nevydrzi dlouho. Me to ale nevadilo, alespon jsem se bavil kazdou vterinu, coz se napr. o Mario Sunshine nebo Jak & Daxteru rict neda.