Není pochyb o tom, která 3D FPS je králem loňského roku. Bez jakýchkoli debat je to Unreal Tournament 2003 od Epicu. O oblíbenosti a návykovosti této, převážně multiplayer, hry jsme se mohli přesvědčit již po vydání demoverze, kdy se celý herní svět téměř zastavil. Nedávno vydaná plná verze pouze potvrdila očekávání a zaslouženě sklidila pochvalné kritiky ve všech recenzích prakticky na celém světě. Nic však není bez chyb. O tom ostatně svědčí řada patchů, které obsahovaly spoustu oprav. Ty se týkají zejména hratelnosti, AI botů, editoru, síťového kódu, kompatibility 3D karet a menu.
UT 2003 - oficiální patch v2166: Po uniklé a oficiálně nepodporované betaverzi, konečně společnosti Infogrames a Epic Megagames dokončily a vypustily oficiální patch v2166 pro oblíbenou multiplayer akci Unreal Tournament 2003. Patch může být použit na jakoukoli verzi. Mezi hlavní změny, které patch přináší, patří vylepšená inteligence botů, friendly fire nyní ovlivňuje týmové skóre, přidává možnost nahrávat demo (jak v singleplayeru, tak jako klient v síťové hře) a řeší problém ze zvukem při zapnutém EAX 3.0. Kompletní seznam oprav, změn a nových prvků si můžete prohlédnout v tomto souboru.
UT 2003 - oficiální patch v2186: ruku v ruce s bonusovým balíčkem map a dalších vylepšení pro UT2003 se objevil také nový patch v.2186, který obsahuje řadu hratelnostních, síťových i technických chyb a chybiček. Kompletní seznam naleznete v tomto readme.
Unreal Tournament 2003 | ||||||||||||
| ||||||||||||
|