- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Já jsem poněkud rozpačitější, než autor článku.
Mé pocity po příchodu do Bastionu byly podobné, to je snad nejodpornější zóna v historii WoW. Jako když spadnu do skenice s medem. Přesto jsem si úvodní příběh celkem užil a je fajn si všechno v klidu projít před finálním rozhodnutím, ke komu se přidám. Já coby druid jsem se vcelku rychle rozhodl pro Night Fae, i jejich část úvodního příběhu považuji za nejpovedenější, oživení draka z Legionu (mimochodem původní příběh oné zóny mě také tehdy nadchl), natož pak si u nich zahrát divadlo pro Zimní Královnu, to bylo super!
Pak se seznámit s Animou, jejím využitím, novým systémem followerů a oživování duší na zahradě, fajn. A dál už to slábne, roztáčí se kafemlejnek nekonečného grindu, než se někam posunu, po pár dnech worldquesty už nudí ...
Torghas, který mnozí chválí, mě strašně zklamal. První průchod fajn, konečně dung pro sólistu, ale když to všechno zhruba po hodině skončí a odnáším nula lootu, nula nové výbavy, ta stávající je více poškozená a vlastně celý výsledek je jen ždibec podivné duchovní měny, za kterou si kdesi v dalekém budoucnu budu moci pořídit legendárku, pokud nasbírám dostatečnou hromadu, tak to fakt sorry, to neee ...
Včera jsem si pro odlehčení dal pár hodin v NMS a bylo to osvěžující :)
Jestli to takhle půjde dál, brzy s hlavní postavou skončím, vyexpím si pár altů, abych poznal systém smluv i v ostatních zónach, udělal si další profese na max, ulovil pár nových pokémonů a po Novém roce už bude WoW zase na delší čas u ledu.
Průměrná hra plná podprůměrných UI systémů, kterýmiž se spíše podobá mobilní hře. RPG elementy jsou takřka fuč již několik expanzí.
A přesto celosvětově a již velice dlouhou dobu je to nejziskovější hra.
WoW a celkově Blizzard se u mě pohybují společně s EA na samém dně odpadků. Od roku 1999 nepřišli s ničím novým a pouze hledají nové a nové způsoby jak oškubat lidi o peníze skrze mikro transakce.
Dřív dělali hry hlavně pro zábavu a snažili se být originální.
Zrovna WoW bylo v roce 2004 docela revoluční MMORPG.
Já jsem po letech vyměnil WOWko za ESO a nemohu být spokojenější.
Nevím no, prokousal jsem se zatím do Maldraxxu a docela kanál. Příběh asi ok, ale že bych to musel hrát dvakrát...Asi už jsem na Wowko starý, nebo ten elán BFA ve mně zabil.
Můžu to napsat znova? Už po čtvrtý? Vám to určitě nevadí, že ne :))
No tak jsem kdysi hrála od Vanilly po konec Dreanoru, pak už nastal čas věnovat se i reálnému životu, tak jsem si na konci Dreanoru zmrazila account. Ale trpím šílenou nostalgií, kdykoliv vidím článek o WoW. Přecijen to byla značná část mého života
No vidis to, ja tam jsem stale, ale defakto uz jen raiduju na nizsi urovni progressu, aby to nestalo tolik casu, ale mel jsem stale moznost si tam zajit.
Ja nevim, me se to proste nelibi, vizualne, navic mi to prijde preplacany a s puvodnim wowkem uz to nemam skoro nic spolecnyho.
Ja to hral, rekl bych, dost aktivne od vanilly do cata, pak jsem si koupil az BfA a to me desne zklamalo...tak hraju classic a jsem naprosto spokojenej, komunita mnohem lepsi, uz se tesim na Naxx
Mě ten příběh expanze poprvé od vanilly nenadchl, nemůžu si pomoct. A hlavně se mi trochu zdá, že “starý” content už je s touhle expanzí vyčerpaný, a pokud se udolá Sylvanas s Jailerem, nebude potřeba nový Lich a jediné nebezpečí tak může hrozit jedině od recyklovaného Sargerase, příp. Illidana.