- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vyhoda MK je, ze pokud cloveka zajima jen pribeh, tak se na nej muze kouknout zadarmo na YT jako na film a ma vyreseno.
Dobrá poznámka. Příběh předchozích dílů byl místy poměrně zajímavý a některé sestřihy na YT jsou hodně povedené. Na klasické stupnici bych dal dosavadnímu příběhu čisté B. Prostě o dost horší než Vetřelec, ale výrazně lepší než Prométheus. :)
nece se mi číst tak dlouhej text o pouhý mlátičce. je tam někde vysvětleno, proč se to jmenuje 1, když je to evidentně 10 (nebo kterej díl je teď na řadě)?
Sorry za OT pod tímto článkem, ale jak zpívá Petr Janda "Nic není staršího než včerejší článek (den)" proto píši zde :-).
Testoval jsem novou metodu od inovátora a průkopníka Honzy Srpa - test grafáren podle brambor ve Starfieldu. Zde jsem hodil mezi lidi na náměstí nejdříve 5000 brambor a poté 60000. Hra spadla při 65000 bramborách, tedy 1080Ti = 60K SFP (StarField Potato jednotek):
https://i.postimg.cc/Vm7zPKSQ/iii-5000-60000.jpg
A zde pro srandu jsem hodil mezi lidi 1000 hrušek, 1000 rajčat, 1000 sendvičů a pak pár stovek zbraní :-):
https://i.postimg.cc/NBN2C7BL/iii-hru-ky-zbran.jpg
Těch cheatů se brzy po vydání hry vyrojilo tuny, přes tu příkazovou konzoli si můžete "přičarovat" úplně cokoliv, a to nejen předmětů, ale i XP bodů, zkušenosti, perků, prostě úplně všechno až to trochu tu hru devalvuje... A to i v případě, že člověk nepoužije cheaty. Prostě ten pocit, že tohle všechno je možné a to snadno.
Jak už jsem psal pod tím článkem, engine Starfieldu má limit 64K zdrojů fyzikální interakce. To je 65535 objektů. V reálu je to o něco méně, protože je něco málo alokováno pro jiné účely. GPU limit nemění, ovlivňuje pouze rychlost výpočtů.