Diskuze

RECENZE: Mortal Kombat 1 je nejbrutálnějším a nejnostalgičtějším dílem

Mortal Kombat 1 se nebojí v případě děje riskovat a staví některé proslulé události na hlavu. Ale i kdyby se vám nelíbily určité příběhové změny, pak bojový systém a přítomnost Kameo bojovníků vás jistě potěší. A ano, i tentokrát tvůrci v případě brutality posouvají laťku výš.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MR

M81i14l85a20n 62R87h45e67i35n

19. 9. 2023 15:55

Vyhoda MK je, ze pokud cloveka zajima jen pribeh, tak se na nej muze kouknout zadarmo na YT jako na film a ma vyreseno.

1 0
možnosti
OS

Dobrá poznámka. Příběh předchozích dílů byl místy poměrně zajímavý a některé sestřihy na YT jsou hodně povedené. Na klasické stupnici bych dal dosavadnímu příběhu čisté B. Prostě o dost horší než Vetřelec, ale výrazně lepší než Prométheus. :)

0 1
možnosti
Foto

nece se mi číst tak dlouhej text o pouhý mlátičce. je tam někde vysvětleno, proč se to jmenuje 1, když je to evidentně 10 (nebo kterej díl je teď na řadě)?

0 0
možnosti

Sorry za OT pod tímto článkem, ale jak zpívá Petr Janda "Nic není staršího než včerejší článek (den)" proto píši zde :-).

Testoval jsem novou metodu od inovátora a průkopníka Honzy Srpa - test grafáren podle brambor ve Starfieldu. Zde jsem hodil mezi lidi na náměstí nejdříve 5000 brambor a poté 60000. Hra spadla při 65000 bramborách, tedy 1080Ti = 60K SFP (StarField Potato jednotek):

https://i.postimg.cc/Vm7zPKSQ/iii-5000-60000.jpg

A zde pro srandu jsem hodil mezi lidi 1000 hrušek, 1000 rajčat, 1000 sendvičů a pak pár stovek zbraní :-):

https://i.postimg.cc/NBN2C7BL/iii-hru-ky-zbran.jpg

Těch cheatů se brzy po vydání hry vyrojilo tuny, přes tu příkazovou konzoli si můžete "přičarovat" úplně cokoliv, a to nejen předmětů, ale i XP bodů, zkušenosti, perků, prostě úplně všechno až to trochu tu hru devalvuje... A to i v případě, že člověk nepoužije cheaty. Prostě ten pocit, že tohle všechno je možné a to snadno.

0 0
možnosti
OS

Jak už jsem psal pod tím článkem, engine Starfieldu má limit 64K zdrojů fyzikální interakce. To je 65535 objektů. V reálu je to o něco méně, protože je něco málo alokováno pro jiné účely. GPU limit nemění, ovlivňuje pouze rychlost výpočtů.

0 0
možnosti