- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Bohužel nejpřeceňovanější hra současnosti... Co naděláme... béééé.
Mne "mírné cuknutí" na hardcore stálo život :)
Kéž by to takhle bylo častěji u her. Nejdřív to vytvořit na PC a pak to portovat na konzole (proti konzolím nic nemám, ale proti množství nepovedených portů z konzolí na PC ano)
To je nejaky vtip? Prinasite recenzi dva mesice po te co je hra venku?
Trosku krizek po funuse, co?
Jak bys chtěl zrecentovat takhle rozsáhlou hru během dvou dnů?
Ta "slušná motivace k opakovanému hraní" má být nějaký interní vtip? Že by na konzolích překopali systém náhodného generování levelů, aby při každém hraní nevypadala hra úplně stejně?
Motivace k opakovanemu hrani neni jen nahodne generovany level, existuje spousty dalsich veci. Nevsiml jsem si, ze by treba u KOTORu nekdo rikal, ze u neho neni zadna motivace k opakovanemu hrani. Ps. nevim jake diablo jste hral vy, ale ve 3ce se dost lokaci nahodne generuje vcetne eventu a nahodnych dungeonu. Takze i presto, ze jich je take dost, ktere zustavaji, tak ani tak hra nevypada pokazde stejne.
Škoda, že převody opačným směrem stojí většinou za prd.
Njn, co chcete, je přeci jednodušší něco zjednoduššit než banální pozvednout na vyšší úroveň..