Watch Dogs

Watch Dogs

Technologická totalita klepe na dveře. Sedm TOP prvků akce Watch Dogs

  • 0
Watch Dogs přinesou temný pohled na nepříliš vzdálenou budoucnost, v níž technologie ovlivňují naše životy více, než bychom si přáli. Hlavní hrdina Aiden využívá technologickou totalitu ve svůj prospěch.

Na oficiálním PlayStation blogu se objevil zajímavý příspěvek, jenž v sedmi bodech upozorňuje na prvky hry, které jsou podle tvůrců důležité. Pojďme si je rozebrat.

1. Aiden Pierce není typický herní hrdina

"Aiden je muž s temnou minulostí, který učinil mnoho pochybných voleb," říká Kevin Shortt, který šéfuje týmu, jenž se stará o příběh. Aiden vyrostl v Chicagu a svůj technický um využíval k infiltraci bankovních účtů a nabourávání systémů, které jsou pod neustálým dohledem.

Moment, není právě tohle typický herní hrdina?

2. Chicago není typické herní město

"Všichni jsme hráli akční hry s otevřeným herním světem, kde města vesměs působí jako velké natřené krabice a ne jako žijící město," píše se na blogu. Chicago ve Watch Dogs má být hustě osídlené s mnoha možnostmi, kam se podívat.

Odvážné tvrzení. Těším se na porovnání zejména s připravovanou městskou akcí Grand Theft Auto 5.

3. Můžete hacknout téměř cokoliv

Watch Dogs

Město spravuje tzv. Centrální Operační Systém (ctOS), díky čemuž lze snadno převzít kontrolu nad kamerami, které dohlížejí na střežený prostor, otevřít vrata od garáže, a zmást tak nepřátele, případně způsobit bouračku přepínáním signalizace na semaforech.

Pecka! Tohle je jeden z prvků, na který se hodně těším.

4. Akční hrdina i tichošlápek

Hra by měla sednout nejen akčním hrdinům, kteří si cestu k cíli prostřílí, ale i tichošlápkům, kteří přes kamery monitorují pozice nepřátel.

Nezbývá než doufat, že kvůli akční cestě se nestanou všechny další herní možnosti zbytečné. Záležet bude zejména na nastavené obtížnosti.

5. Hra jednoho hráče a multiplayer se překrývají

Watch Dogs nabídnou nejenom příběhový zážitek, ale i plnohodnotnou hru ve více lidech. Záměrem autorů je oba světy stmelit do jednoho, zatím ovšem bez bližších detailů.

Fandím novým myšlenkám. Obavy, že je to buď marketingový chyták s minimálním dopadem na hru, nebo to dopadne jako dort pejska a kočičky, jsou však oprávněné.

6. Voyeurismus je větší sranda, než se zdá

Aiden se může nabourat prostřednictvím veřejné wi-fi sítě do různých zařízení, například webkamery. Kromě užitečných dat zřejmě uvidíme i pikantnější záběry.

To zní jako super zábava na první půlhodinu, která se záhy omrzí. Uvidíme.

7. Vedlejší úkoly jsou neotřelé a rozmanité

Systém, na který je Chicago napojeno, generuje data, která umožní předvídat zločin. Potenciální oběti je tak možné zachránit. Jiná vedlejší mise je méně ponurá: v rozšířené realitě hráč střílí do mimozemšťanů.

Bude ve hře scéna, kdy systém předpoví, že sám Aiden je potenciální obětí? Myšlenka z filmu Minority Report  však do hry pasuje skvěle.

Hra vychází 22. listopadu na PC, PlayStation 3, Xbox 360 a Wii U. Později se objeví i na konzolích nové generace.

Další informace naleznete v herní kartě Watch Dogs na Bonuswebu.

Který styl u Watch Dogs se vám zamlouvá?

celkem hlasů: 887

Hlasování skončilo

Čtenáři hlasovali do 0:00 pondělí 3. června 2013. Anketa je uzavřena.

Něco mezi tichošlápkem a akčním hrdinou
Něco mezi tichošlápkem a akčním hrdinou 563
Hrát jako tichošlápek
Hrát jako tichošlápek 251
Prostřílet se k vítězství
Prostřílet se k vítězství 73