Diskuze

Kerbal Space Program 2 je hra, kterou by měly hrát vaše děti

Pokračování oblíbené vesmírné hry Kerbal Space Program by mohlo zamířit rovnou do školních učeben. Srozumitelnou a vděčnou formou představuje problematiku prozkoumávání vesmíru, a to až do překvapivé hloubky.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

ta stylizace astronautů jako alzáků by mi na tom dost vadila

0 0
možnosti
KS

Nevadila. Alespoň v jedničce se s těmi Alzáky potkáváte na monitoru tak do 10% času. Převážně řešíte ty rakety a řízení letu.

0 0
možnosti

P43e56t96r 53Š87t93ě49p

5. 9. 2019 20:28

A hrome, mezihvězdné lety... a já jsem se nejdál dostal na Mün :)

1 0
možnosti
Foto

Co děti. Já se na to těším jak babka na důchod

9 0
možnosti
FT

No já doufám, že si pohrají s tou kampaní, a taky že důsledně překopou systém vědy. V prvním KSP byla věda naštěstí nepoviná (naštěstí proto, jak hloupě byla udělaná). Jenže mě sandbox / IDKFA přístup moc neříká, mám radši postupné krůčky, a výzvu odpovídající dostupným prostředkům. Tak snad R^

0 3
možnosti
JB

Tak třeba věda se mi docela líbila, jak byla celkem organicky zařazená do hry a dávala nové výzvy. Došla věda dosažitelná vesmírnými lety? Tak šup stavět letadla a zkoumat Kerbin.

Jestli něco, tak si zasloužila trochu přehlednější zpracování v tom, jak a kde se dá ještě získat.

0 0
možnosti
JB

Hlavní vylepšení, ve které doufám, je zlepšení setkávání na orbitu. To mi nikdy nešlo a ani mě to moc nebavilo a přitom je to tak důležité.

Taky by nebyla od věci možnost odemknout později autopilota na nějaké elementární věci, abych s každou raketou nemusel vzlétat sám.

2 0
možnosti
PF

P82e38t70r 76F42u96k35a

11. 9. 2019 15:47

Takový dobrý startovací autopilot je docela složité téma, hlavně kvůli nekonečné variabilitě raket, jaké lze postavit.

Existují mody, které implementují startovacího autopilota raketoplánů. Musíte jim ale vysvětlit, jak mají s konkrétní raketou zacházet.

0 0
možnosti
HP

H65o45n49z97a 28P53o73s81t

5. 9. 2019 7:18

To původní studio se jmenuje SQUAD a ne SQUID. Hra bude super, už se těším.

4 0
možnosti
TD

No nevím, jestli to je krok správným směrem. Spousta lidí bere KSP jako Simulátor vesmírných letů a nemá potřebu nějakého "Sci-Fi" prozkoumávání galaxie. Myslím, že by ocenili spíše přiblížení k realitě, než odklon ala No Mans Sky.

Vždy, když u nějakého pokračování čtu - "Přiblížit širokému obecenstvu ... zjednodušení ... pro všechny ... nejjednodušší přístupnost.", tak čichám nějakou lumpárnu. :-P

2 1
možnosti
HP

H87o20n58z35a 75P42o42s20t

5. 9. 2019 7:23

Větší realismus už by udělal neuhratelné. Zkuste si realism módy. Motory co nejdou znovu zapnout a musíte jim přesně spočítat palivo, mnohem vyšší hranice vesmíru a podobná stížení. Hra musí být i zábavná a přidáním možností, tak aby měly smysl, a bylo tam víc co dělat krom repetitivních letů někam by bylo super. Přál bych si smyslupnou kampaň.

2 0
možnosti
MP

KSP mám a odpovím panu Srpovi - tuto hru děti hrát nebudou. Jak je v článku zmíněno, od hráče se vyžaduje alespoň elementární znalost fyziky. Postup ve hře klade nároky na trpělivost, přemýšlení, hraní si s parametry a spoustu hodin pokusů a omylů, než se podaří postoupit o krůček dál. Kdo z dnešních mladých, kteří jsou závislí na pětiminutových akcích typu Fortnite, se bude chtít prokousávat úkoly náročnějšími než ve škole? A když už dosáhne kýženého úspěchu, kdo z jeho vrstevníků dokáže přistání na Měsíci včetně zvládnuté cesty zpět ocenit? Právě srovnání s kamarády totiž bývá pro děti (ale nejen pro ně) motivací ...

Pro tatíky je však KSP super zábava! R^

14 4
možnosti
ZJ

Tak zrovna můj šestiletý synek tu hru miluje a děsně ho baví stavět různé raketky a poskakovat s nima... Uznávám, že orbitu ještě nedosáhnul.

:-)

13 0
možnosti