- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ta stylizace astronautů jako alzáků by mi na tom dost vadila
Nevadila. Alespoň v jedničce se s těmi Alzáky potkáváte na monitoru tak do 10% času. Převážně řešíte ty rakety a řízení letu.
A hrome, mezihvězdné lety... a já jsem se nejdál dostal na Mün :)
Co děti. Já se na to těším jak babka na důchod
No já doufám, že si pohrají s tou kampaní, a taky že důsledně překopou systém vědy. V prvním KSP byla věda naštěstí nepoviná (naštěstí proto, jak hloupě byla udělaná). Jenže mě sandbox / IDKFA přístup moc neříká, mám radši postupné krůčky, a výzvu odpovídající dostupným prostředkům. Tak snad
Tak třeba věda se mi docela líbila, jak byla celkem organicky zařazená do hry a dávala nové výzvy. Došla věda dosažitelná vesmírnými lety? Tak šup stavět letadla a zkoumat Kerbin.
Jestli něco, tak si zasloužila trochu přehlednější zpracování v tom, jak a kde se dá ještě získat.
Hlavní vylepšení, ve které doufám, je zlepšení setkávání na orbitu. To mi nikdy nešlo a ani mě to moc nebavilo a přitom je to tak důležité.
Taky by nebyla od věci možnost odemknout později autopilota na nějaké elementární věci, abych s každou raketou nemusel vzlétat sám.
Takový dobrý startovací autopilot je docela složité téma, hlavně kvůli nekonečné variabilitě raket, jaké lze postavit.
Existují mody, které implementují startovacího autopilota raketoplánů. Musíte jim ale vysvětlit, jak mají s konkrétní raketou zacházet.
To původní studio se jmenuje SQUAD a ne SQUID. Hra bude super, už se těším.
No nevím, jestli to je krok správným směrem. Spousta lidí bere KSP jako Simulátor vesmírných letů a nemá potřebu nějakého "Sci-Fi" prozkoumávání galaxie. Myslím, že by ocenili spíše přiblížení k realitě, než odklon ala No Mans Sky.
Vždy, když u nějakého pokračování čtu - "Přiblížit širokému obecenstvu ... zjednodušení ... pro všechny ... nejjednodušší přístupnost.", tak čichám nějakou lumpárnu.
Větší realismus už by udělal neuhratelné. Zkuste si realism módy. Motory co nejdou znovu zapnout a musíte jim přesně spočítat palivo, mnohem vyšší hranice vesmíru a podobná stížení. Hra musí být i zábavná a přidáním možností, tak aby měly smysl, a bylo tam víc co dělat krom repetitivních letů někam by bylo super. Přál bych si smyslupnou kampaň.
KSP mám a odpovím panu Srpovi - tuto hru děti hrát nebudou. Jak je v článku zmíněno, od hráče se vyžaduje alespoň elementární znalost fyziky. Postup ve hře klade nároky na trpělivost, přemýšlení, hraní si s parametry a spoustu hodin pokusů a omylů, než se podaří postoupit o krůček dál. Kdo z dnešních mladých, kteří jsou závislí na pětiminutových akcích typu Fortnite, se bude chtít prokousávat úkoly náročnějšími než ve škole? A když už dosáhne kýženého úspěchu, kdo z jeho vrstevníků dokáže přistání na Měsíci včetně zvládnuté cesty zpět ocenit? Právě srovnání s kamarády totiž bývá pro děti (ale nejen pro ně) motivací ...
Pro tatíky je však KSP super zábava!
Tak zrovna můj šestiletý synek tu hru miluje a děsně ho baví stavět různé raketky a poskakovat s nima... Uznávám, že orbitu ještě nedosáhnul.
:-)