"Kdybychom to neudělali, byli bychom na tom špatně," řekl Chilton podle serveru Gamastura. "Lidé, kteří hráli klasický World of Warcraft, vždy tvrdí: 'Kdyby hra zůstala stejná, ještě dnes bych se bavil stejně.' Jenže to není pravda," vysvětluje Chillton. A dodává: "Hráčská základna se vždy vyvíjí."
Recenze Mists of Pandaria"Mists of Pandaria je skvělé rozšíření. Je to hra, v níž si teoreticky každý najde to své. Líbí se mi asijská tematika, zejména pak příběhy, které mne dovedly až na maximální úroveň," napsal o hře Ondřej Zach (číst recenzi). |
Datadisk Mists of Pandaria nabídl řadu prvků určených občasným hráčům. Například přístupnější obsah pro postavy na maximální úrovni. Chillton přesto přiznává, že Blizzard musí vytvářet i obsah, kterým se zavděčí hardcore hráčům. A takový prý právě vyvíjejí.
Vývojářské studio též zvažuje přechod na model ke hraní zdarma. "Pro Blizzard to dává smysl. Ale risk představuje přechod k tomuto modelu," říká herní návrhář. Upozorňuje, že model ke hraní zdarma mnohdy přiláká úvodní vlnu hráčů, kterou však tituly obratem mohou ztratit.
Datadisk Mists of Pandaria vyšel loni 25. září a počet předplatitelů následně stoupl nad deset milionů. Zprávy z letošního července však hovoří o opětovném poklesu na 7,7 milionů předplatitelů.