Virtua Fighter 5 – nové informace

Virtua Fighter 5 – nové informace
Americký server IGN uveřejnil rozhovor s producentem chystané a velmi očekávané bojovky Virtua Fighter 5. Justin Lambros odpovídal na dotazy ohledně nových postav, grafiky i celkového pojetí série. Zajímavá byla kupříkladu zmínka o bojových arénách. Lambros sice zmínil, že jejich interaktivita se oproti poslednímu zjevení VF na PS2 o něco zvýšila, ale skutečně jen o něco, přestože by výkon PS3 umožňoval tento aspekt mnohem více propracovat. Cílem tvůrců je totiž údajně vytvořit hru, v níž bude záležet na tom, jak hráč umí využít bojových dovedností své postavy, a nikoliv mlátičku, kde budou hráči v přeneseném smyslu soupeřit o to, kdo dokáže rychleji na toho druhého shodit pytel cementu. Různé objekty by tak ve hře měly být spíše jen pro zvýšení realistického dojmu, než že by představovaly precizně zpracované předměty, na jejichž materiálu bude záviset, kolik zdraví vám ubude, pakliže vás do něj soupeř napálí. Závody o to, komu se podaří soupeře poslat do elektrického vedení se tedy rovněž konat nebudou.
Pozvolné a evoluční změny se týkají i pohybového rejstříku jednotlivých postav. Ve všech případech sice samozřejmě došlo ke změnám a inovacím, ale ve výsledku by měl být dojem ze hry za svou oblíbenou postavu velmi povědomý. Nehrozí tedy, že byste v pátém dílu nebyli schopni hrát se svým oblíbeným bojovníkem, protože se tvůrci rozhodli značnou část jeho pohybů změnit. Což je, alespoň tedy z našeho pohledu, jedině dobře. Pakliže máte zájem o celý rozhovor, najdete jej zde.

Témata: Playstation 3