Diskuze

Titulky ve videohrách jsou drobnost, málokterá firma je však dělá dobře

Drtivá většina hráčů hraje se zapnutými titulky. Je proto s podivem, jak moc firem je odbývá. Špatně nastavená velikost, načasování, použitý font nebo řádkování mohou spoustě lidí zcela zkazit zážitek.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OS

V poslední době jsem strávil spoustu času u poslední trilogie Tomb Raider, kde naopak jsou na výběr titulky jednoduché, titulky jen v dialozích příp. všude, možnost zapnout barevné rozlišení titulků u různých postav apod... a přitom na obrazovce to nijak neruší.. žádná složitost :-)

0 0
možnosti
MK

Já děkuji těm, co dělali titule na první tři díly Mass Effectu. Naprosto špičková práce!!

0 0
možnosti
PM

P71e66t65e83r 53M80l96i73c61h

9. 10. 2019 13:43

Jo, o titulkach se da dlouho diskutovat. V 99% jsou uplne spatne.

- malinke pismo, nelze menit velikost

- kontrast pozadi pismo (osvedcuje se mi u jap. anime mit cerne obdelnicky, skoro bile pismo, bohuzel, casto jsou titulky soucasti obrazu)

- velke mnozstvi textu

- dlouhe radky

- font, efekty, spatne citelne pismo, treba zvrhlost je pouziti zesikmeni nebo patkoveho fontu

- spatna diakritika

- preklepy a ruzne chyby

- spatne nacasovani, obraz se hybe, je treba ho sledovat a do toho 2 radky titulku. Tak, to chci videt, jak nekdo v behu takhle brebenti nebo vetsinu slov zaslechne, kdyz ten druhy stoji... Zkratka, naprosto nelogicke.

Titulky si clovek zapina proto, aby lepe pochopil, o cem mluvi. Nektera slova desne drmoli, zvlast treba v adventure, kdyz mate neco najit, jak se to jmenuje, kde to hledat...

0 0
možnosti
RB

Zrovna včera hrál kamarád No Mans Sky, anglicky neumí slovo a přitom si hru stojící také na kvantech textu pochvaloval jaká to je paráda. Říkal sem mu a teď si představ, že by jsi tomu všemu rozuměl.. A napadlo mě když vidím ty překladače a podobné služby, že v budoucnu bude každá hra přeložena automaticky, všechen text, člověk si jen vybere jazyk.

0 0
možnosti

Jestli si dobře pamatuji tak Zaklinač 3 na tv s úhlopříčkou 110cm na gauči cca 2m vzdáleném byl prakticky nečitelnej, naštěstí jsem si ho mohl vychutnat i na pc, takže na konzoli ho mam jen v knihovně.

0 0
možnosti
FT

F96i89l10i87p 32T64ř80e16b41a

9. 10. 2019 11:59

UI - věčná bolest spousty jinak zajímavých her.

PCMR má v tomhle nezanedbatelnou výhodu...

0 0
možnosti
JB

No vzhledem k tomu, že dneska je většina AAA titulů vyvíjená předeším pro konzole a UI tomu odpovídá, tak bych si z pozice PC hráče moc nepískal.

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
PH

P10e11t13r 65H96á78j68e47k

9. 10. 2019 8:20

Zrovna u Days Gone jsem spackoval od zacatku - to byla desna tragedie a prestal jsem to hrat, protoze z vice jak dvou metru nebyla sance to cist. Az po nekolika patchich konecne prisla naprava - ale ze to sakra trvalo :( Naopak takovy Assassin's Creed Odyssey pohoda hned od zacatku - nastaveni velikosti, podkladu, zda ma na zacatku textu byt i jmeno toho, kdo prave mluvi.. tak to ma vypadat. Velka skoda, ze se na to vyprdnul (tradicne) Rockstar u Red Read Redemption 2 :-/

0 0
možnosti
JB

S ničím z toho zmíněného v článku jsem zatím myslím problém neměl, ale u některých her mají dost balistický přístup k použití velkých písmen a fakt to vypadá, že je jenom věc náhody, kdy se na začátku nějakého slova rozhodnou použít velké písmeno. Je to drobnost, ale dost divná drobnost.

0 0
možnosti

Tenhle pán má fakt starosti, které bych chtěl jednou taky mít. Zrecenzovat hru nedokáže, tak píše o ničem. Jen se divím redakci, že se i tímhle dá živit.

0 27
možnosti
Foto

Pořád od vás čekám nějaký konstruktivní tip na téma, které by vás zajímalo. Z toho, že jsem podle vás idiot, si toho totiž moc nevezmu. Vyveďte mě z temnoty, prosím.

22 0
možnosti