Technologie 3ds max v editoru FS2002

Technologie 3ds max v editoru FS2002
Je tomu již pár měsíců, co Microsoft oficiálně potvrdil spolupráci s realtivně malou firmou Discreet (z větší části vlastněnou Autodeskem), která je však profesionálním grafikům velmi dobře známa díky fenomenálnímu 3ds max, které tvoří současný standard v tvorbě renderovaných 3D animací. První ovoce vzájemné spolupráce se objeví na trhu již na podzim, kdy vyjde Flight Simulator 2002. Jeho profesionální edice totiž bude obsahovat v rámci editoru licencovaný program gmax - modifikaci 3ds max specializovanou na tvorbu her. Hráčům se tak do rukou dostanou skutečně profi nástroje na tvorbu letadel, budov a krajin. Jestliže jsme už těď žasli nad tím, co dovedla komunita amatérských modelářů nových letadel, je velmi těžké představit si kvalitu přídavků pro FS2002.

Flight Simulator 2002 Flight Simulator 2002 Flight Simulator 2002


Témata: Microsoft