- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zase takový scifi to není. V nějakým větším městě, kde už je natažená nějaká ta optika, ideálně až do baráku.
ISP bude nabízet jen jednodušší hry, třeba Sims, kde se lagy stejně moc nepoznají, třeba kurzor krysy se může počítat lokálně na konzoli a nikdo nic nepozná. Popřípadě se budou hrát tak jednoduchý (debilní) hry, že lag bude zaměnitelný s normálním chováním hry :)
Nejlépe vše na SW render, aby to mohlo běžet na obyčejných CPU serverech, vše na min-min-min detaily, při kvalitě streamu se to stejně nepozná.
Za předplatný se budou platit těžký prachy, a navíc rodiče ocení, že to budou právě oni, kdo vyberou jednotlivé hry a zamezí tak děcku mastit krváky.
Pro rodiče malých dětí je to ideální řešení, my ostatní se pomodlíme ke svým SLI/CF a budeme dál pařit crysis...
ma notebooka a crysis hraju na Low detaily, pro mě by ta mašinka byla jak dělaná škoda že nefunguje
aby to fungovalo byl by třeba položit optiku pro separátní OnNet.
K clanku....
-> Na tohle vyjadreni od experta jste cekali az do ted? Kdo to nema v palici uplne vymlety tak tomu to docvaklo uz VLONI Paneboze to je prekvapeni... ze jste jim ty zvasty vubec zrali
ONLIVE je nehorazna kravina, at zije stara dobra klasika.. pro par hitech blaznu mozna najde vyuziti (preju jim to) ale masove at si to strcej NEKAM
PlayStation 3
Čekal někdo snad něco jiného? Možná za tak 5 let nebo spíše nikdy.
Spíš nikdy, přenosové rychlosti po internetu včetně latencí se nemohou přiblížit těm v počítači. Co má budoucnost jsou hry přímo v prohlížeči, ale grafika Crysis je nesmysl, respektive časem nepochybně, ale v té době bude minimálně Crysis 3
Další článek tady o tom můžete klidně napsat za deset let, snad už to pofrčí. Do té doby je to zbytečné..
Za to tvůj příspěvěk nám toho hodně dal. Nikdo tě nenutí si to číst, tak nemel blbosti!
jr1099
...a dat, ne každý bude mít místo na harddisku pro desítky filmů a seriálů ve FullHD a média jsou drahá, Data, která používají tisíce uživatelů se vyplatí zálohovat na x serverech a uživatelům je v případě potřeby poslat. Navíc pak budou moci dát lidé přednost rychlým diskům před velkými. Možní i u MO her by mělo smysl mít na serverech lokace a ty hráčům poslat, ale aby signál od klávesnice a myši běžel na server a pak se vracel na obrazovku? Nejnáročnější hráči, kteří by platili vysoké částky za grafiku Crysis by požadovali 100% spolehlivost a tu tenhle systém nemůže poskytnout levněji než domácí PC.
Až zvládne v pohodě přenášet FullHD, bude existovat možnost mít doma X* 2560x1600 na 120Hz pro 3D, až to zvládne tohle, budou mít hráči možnost true 3D zobrazení atd... na Flashovky a tahovky dobrá věc, možná pro nějakou hru, která by se udělala speciálně pro ten server, každopádně zatím nemá většina lidí tak rychlé připojení, aby to šlo bez "hnusného obrazu" a bez zpoždění.
Porad nemuzu uverit tomu, ze tohle se muze uzivit. Vsechny spolecnosti, ktere hostuji urcity typ sluzby online spolehaji jen na to, ze ony sluzby naprostou vetsinu casu nebezi na sto procent a tudiz lze jedny hardwarove prostredky sdilet mezi vice aplikacemi/klienty. Z tohoto hlediska mi hostovani her prijde jako nejmene rozumna volba. Sice se urcite najde kopice volneho procesoroveho casu, ale s casem grafik na renderovani sceny to nevidim tak ruzove - vytizit jednou hrou jednu grafiku na 100% po naprostou vetsinu herniho casu neni u dnesnich titulu nic sloziteho. Stejne tak OnLive nemuze ziskat nic moc z toho, ze osazi grafikama celou serverovou farmu. Paralelizace spousty soucasti renderovaciho procesu hernich engine je z principu nemozna (treba proto, ze pro urcite metody nasvetleni sceny grafika musi znat cely obsah z-bufferu, aby mohla vypocet provest, atd.), pripadne by znamenala takovy overhead, ktery by jeji vyhody prakticky anuloval. Kdyz k tomu pripoctu HW naroky na real-time grabovani a encoding videa ve vysokem rozliseni (hlavne udaj o spotrebe pameti a diskove aktivite bych chtel videt), tak mi proste porad vychazi, ze co aktivni hrac, to aktivni high-end herni stroj. Jedine, na co tedy OnLive spoleha, je jednoduse to, ze vsichni musi spat (tedy az na kokainisty) a HW muze vyuzit nekdo jiny. Jenze samotny provoz OnLive si urcite vyzada nemale naklady (jak HW, tak lidske zdroje, konektivita, marketing...) a osobne bych si nevsadil na to, ze rezie bude v konecnem efektu v nejlepsim pripade hodne blizko zisku a OnLive bude po celou dobu existence balancovat na hrane bankrotu.
BTW chci videt, jak si s jejich naroky na bandwidth a latence poradi s konektivitou. Sehnat dedikovanou 1 Gbps optiku neni problem. Kdyz se bude darit, 10 Gbps nebude problem. Ale 100 Gbps s poradnym peeringem do US paternich siti dedikovanou jedine sluzbe, to uz zavani kopanim zatracene dlouhych der a pokladanim nekrestansky drahych optickych kabelu pres pul sveta...
No co... je to funkční.. teď už to jen doladit. Paráda...