- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Koukám, že redaktoři Bonuswebu už ani nezastírají, že jsou placení od Epicu
Každý týden oslavné články na Epic, jejich hry zdarma a jak jsou nejlepší na zeměkouli.
Když je článek o konkurenci, tak jen strohé oznámení z nádechem jak jsou špatní a samozřejmě nezapomenout zmínit jak je Epic lepší
Aktuálně probíhá ostře sledovaný soudní spor, smiřte se s tím, že o Epicu teď budeme psát. Mmch. kde je v článku byť jen naznačeno, které platformě dáváme přednost? Projel jsem si posledních pár našich článků a prostě nemluvíte pravdu. O hrách zdarma píšeme, jen když jsou podle nás zajímavé.
Mně by přišel zajímavý model, kdy by si Valve bralo marži podle úspěšnosti hry (více prodaných kopií = větší marže)...
To mi přijde trochu jako trest za úspěch. Navíc tuším, že momentálně to je naopak. Marže se sníží po dosažení určité hranice prodejů.
Nejlogičtější by bylo, jak zmínil kolega níže, účtovat dle toho, co ze Steamu využíváme.
To jestli je fer brat si 30% z ceny tady nedokaze nikdo objektivne posoudit, protoze nevime kolik stoji provoz steamu vs. kolik penez temi 30% vydelaji.
Co mi prijde nefer je ze to je 30% bez ohledu na to co z platformy steam hra pouziva. Ne vsechny maji napr. multiplayer (potrebuji servery steamu aby se hraci mohli spojit), ne vsechny hry podporuji mody atd.
Z pohledu vyvojare by me stvalo hlavne to pokud na te platforme platim i za sluzby, ktere moje hra nepouziva.
Bude sranda az se jednou objevi hra, ktera bude mit stovky GB v zakladu, bude stat par euro a bude ji stahovat par milionu hracu. Pak se budou kroutit ze tech 30% je malo, protoze jim to nepokryje ani naklady na prenos dat.
Opět se nezapře autor článku. Ten jednostranný pohled na Epic vs Steam je už vcelku otravný.
Nejen na toto, i to srovnání steamu s dřívějšími vydavatelstvími, která si brala ještě víc procent. Ano, brala, ale za prvé byla tehdy fyzická distribuce výrazně dražší, a za druhé vydavatelství neslo i většinu nákladů na propagaci a vývoj hry, takže pro vývojáře byla ztráta v případě neúspěchu daleko menší, většinu rizika nesl vydavatel. Dneska všechny náklady nesou autoři, steam jen zajišťuje prodej a reklamu v rámci svojí platformy.
Jsi tak naivní....nebo naprosto netuším,která bije....
Je to zájmová skupina. Ptát se jich, zda by byli radši, kdyby jim zůstalo víc peněz, je trochu zbytečné.
No, v tom pripade 94 % vyvojaru muze klidne svoje hry publikovat nekde jinde.
Když Steam "vznikal", všichni byli u vytržení jak má malé marže - proti klasické distribuci. Každý si na to však zvyknul a začíná se mu to zdát moc.
Jenže dnes už není doba kdy absolutní většina her vycházela na CD a DVD. Už je prostě jiná doba
To je zase a anketa pojď na mě z boku a dvakrát. Kdyby si těch zbylých myslelo,že jim Epic dá něco lepšího, už tam dávno jsou. Epic by bez dětských peněženek rodičů nepřežil ani rok. Navíc pokaždé, když chce člověk o hře zjistit více než základní info či se na něco zeptat, jde má Steam. Ale na druhou stranu jsem díky Epicu ušetřil více jak 4000. Za hry,které se staly exkluzivitami a ja je nekoupil viz Metro nebo refund na KC u Phoenix Point. A o tom,jak se tam daří MP hrám ani nemluvit. Takový DayZ, který jsem dostal od kamaráda, tak dva měsíce po vydání byl prakticky mrtvý. A to,ze například koupeni více než 1. položky naráz je problém hodný 21. století. Raději podpořit pupek mocného Gabe než čínské kobylky.
Ano, bez nich by nepřežil ani rok. Ale našli tam díru na trhu a využili ji. Steam by taky bez donucování lidí nepřežil ani rok. Však si na začátky vzpomeňte... Stejně jako když mi někdo řekne, jo takhle hra by bez příběhu byla naprostá nuda. Nebo Half-Life 2 by byl bez gravity gunu o ničem. Takhle se dá shodit prakticky úplně všechno. Kdyby člověk neměl mozek, tak to tady taky dnes asi vypadá jinak...
Takže ano, Epic má děti, Fortnite a vydělané peníze investuje do Epic Store dle nějakého jejich dlouhodobého plánu. A to je v pořádku.