Počet hráčů Skull & Bones nepřekonal milion ani se započítáním trial verze

  • 9
Námořní akce Skull & Bones je po strastiplném vývoji konečně venku. Mnohé tak zajímá, jak si projekt vede po komerční stránce.

Odhaduje se, že vývoj Skull & Bones spolkl od roku 2013 závratných 200 milionů dolarů a Ubisoft ani nepočítá, že se investované peníze vrátí. Šéf Ubisoftu Yves Guillemot přesto hru označuje za AAAA produkt a rozpaky vzbudila i „prémiová“ cena. A jak to vypadá, hráči se příliš nehrnou.

Podle zdrojů serveru Insider Gaming se totiž celkový počet hráčů vyšplhal na 850 tisíc (k 22. únoru). Vzhledem k tomu, že hra vyšla 16. února, nezní to špatně – háček je ovšem v tom, že započítány jsou i trial verze. Každý si totiž může hru nejprve až na osm hodin zdarma vyzkoušet. Na druhou stranu, pokud už někdo Skull & Bones spustí, průměrně tam stráví tři až čtyři hodiny denně.

Kamenem úrazu je podle mnohých plná cena. Insider Gaming cituje zaměstnance Ubisoftu, který na projektu pracoval: „Myslím, že všichni víme, že to je hra v nejlepším případě za 30 až 40 dolarů, ale není v naší kompetenci tyto věci rozhodnout,“ řekl. Na první oficiální čísla si budeme muset počkat zhruba do května, kdy bude Ubisoft prezentovat své finanční výsledky.

„Po deseti letech vývoje a s krvavou AAAA cenovkou 70 dolarů je však faktem, že bychom si jako hráči zasloužili o něco víc než naprosto průměrnou námořní akci a pocit, že jde o další hru, která začne být zajímavá až po letech podpory. Pokud vůbec úvodní kodrcání přežije,“ napsali jsme v recenzi na Bonuswebu a udělili hodnocení 50 procent. Průměr na agregátoru hodnocení Metacritic je v tuto chvíli od 61/100 od kritiky a 3,6/10 od hráčů.