Revolution – 20 launchových titulů

Revolution – 20 launchových titulů
Viceprezident amerického Nintenda, George Harrison oznámil, že při startu prodeje jejich nové konzole, zatím označované jako Revolution, bude přítomna zhruba dvacítka her, přičemž přibližně třetina z nich budou first-party tituly, tedy hry, které vytvoří samotné Nintendo. Při té příležitosti Harrison zdůraznil důležitost prvních chvil po uvedení konzole na trh, kdy je potřeba mít silné softwarové zbraně hned v počátcích života nové mašinky. Nintendo se v tomto ohledu údajně poučilo z úspěchu Sony a potíží GameCube a nyní je všem v Nintendu jasné, že je skutečně potřeba „vybudovat si reputaci hned v prvním roce.“ Proto je záměrem firmy poskytnout dostatek zajímavých her nejen při launchi, ale zejména udržet laťku kvality nově vycházejících titulů vysoko i v nadcházejících měsících, které by teoreticky mohly být vzhledem k délce vývoje her (přestože ta má být v případě Revolutionu podstatně kratší než u konkurence) kritické. U GameCube se to nepodařilo, a tak krátce po launchi vznikla mezera, kdy se čekalo na pořádné nové hry.
Mimo to Harrison navíc naznačil, že Nintendo v současné době zvažuje nové možnosti marketingu a reklamy. Zdá se totiž, že ukazování videí z hraní začíná být této firmě málo, přičemž by se reklamy na Revolution měly mimo jiné zaměřovat spíše na samotné hráče a různé způsoby využívání speciálního ovladače.

Témata: Sony