Rumunský vývojářský tým Piron, o němž jsme nejspíš ještě nikdo nikdy neslyšel, v současné době pracuje na realtimové sci-fi válečné strategii nazvané Pure Power.
Narozdíl od většiny ostatních strategií, které vám dovolí lidskými i mechanickými zdroji po libosti plýtvat, má Pure Power omezený počet jednotek. K tomu, abyste splnili zadaný cíl, tak dostanete vždy přesně dané množství vojáků i bojových strojů, a pokud si je nebudete dobře hlídat, s hrstkou, která vám zbude, už se vám možná ani misi dokončit nepodaří. Od hráče to vyžaduje větší taktické manévry, než bývá u realtimových strategií obvyklé - místo co nejrychlejšího vyrábění jednotek si tak každý musí na své již vyrobené panáčky a vozítka dávat pozor.
Jednotky, které budete ovládat, se dají zhruba rozdělit do tří skupin: pěchota, posádka a piloti. Kdo jsou to piloti, je jasné - můžete jim zadat řízení čehokoliv, co létá, a podpořit tak své pozemní síly i ze vzduchu. Rozdíl mezi pěchotou a posádkou je následující - pěchota jsou vojáci, které vybavujete zbraněmi a brněním (na výběr bude z 30 typů zbraní a 12 typů brnění). Vojáci patřící k posádkám nebojují nikdy sami - tvoří posádku tanků, děl a jiných pojízdných zařízení, kterých se plánuje kolem 30 základních druhů plus nějaké jejich kombinace navíc. Na některá vozidla bude možné namontovat přídavné zbraně jako děla (obyčejná, laserová, plazmová), kulomety nebo raketomety.
To, co je v Pure Power třeba sledovat ostřížím zrakem, jsou dva ukazatele. Jedním z nich je čest a druhým štěstí. Podle toho, kolik jste nasbírali cti, se vám bude či nebude dařit lákat nové vojáky do své armády a množství štěstí zase určuje, jak silné zbraně budete moct nakoupit. Oba ukazatele stoupají či klesají podle toho, jak úspěšným stratégem jste - za plnění jednotlivých cílů budou hodnoty stoupat a naopak.
Z výše uvedeného jasně vyplývá, že vojáky budete moct odněkud přilákat a zbraně odněkud nakoupit, ale konkrétnější informace jsem nikde nesehnala. Vlastně není znám ani příběh a to dokonce ani kousek z něj - neví se, kdo bude bojovat proti komu, kde ani proč. Jediné, čeho se mi podařilo dopídit, bylo to, že mise se budou odehrávat na různých planetách. Každá z planet má stanovený určitý technologický stupeň a na něm záleží, které zbraně a stroje na ní budou k dispozici.
Protože Pironu se ještě nepodařilo najít vydavatele, neohlásili zatím ani přibližné datum vydání, ale projekt v takovém stupni rozpracování jistě nebude dlouho ležet ladem.