Dark Souls 2

Dark Souls 2

Dark Souls 2 se představují ve videu ze hry, mají být přístupnější

  • 0
Odhalení záběrů ze hry Dark Souls 2 doprovázela matoucí tvrzení. Ředitel vývoje Yuri Tanimura totiž prohlásil, že větší přístupnost neznamená lehčí hru. Okolo přesného významu slova však kroužil.

"Jenom pro upřesnění, když jsme zmínili výraz přístupnost, řada lidí to vnímala jako zjednodušení hry. Tak to ale není," řekl Tanimura při diskusi s novináři. Po menším naléhání pak jako příklad uvedl méně nutného cestování, které hráče prý jen obtěžuje.

Hra samotná má jít ve stopách prvního dílu, který byl nadstandardně obtížnou hrou na hrdiny. "Svět Dark Souls 2 byl propojený nenásilně a nabízel volný průzkum. To jsme se snažili umocnit a nabídnout další způsoby, jak titul hrát," řekl Tanimura.

Hra tak nabídne například víc způsobů, jak se přiblížit k nepřátelům a bojovat s nimi. Nové triky však předvedou i protivníci. Nové koncepty ostatně lze sledovat v oficiálním videu ze hry.

Titul vzniká pro PC, PlayStation 3 a Xbox 360. Datum vydání však zatím oznámeno nebylo.


Témata: Playstation 3, Xbox