Překvapivé informace o Heavy Rain

  • 58
Psychologický thriller pro PS3 Heavy Rain: The Origami Killer má odstartovat revoluci ve videohrách. Zní to více než odvážně. Tvůrce hry David Cage se o hře rozpovídal pro italský web 4News. Hra bude mít 1020 konců.

Heavy RainPsychologický thriller pro PS3 Heavy Rain: The Origami Killer má odstartovat revoluci ve videohrách. Zní to více než odvážně. Jeho tvůrce David Cage se o hře rozpovídal pro italský web 4News. Promýšlení konceptu hry mu trvalo dvanáct let, pět let pak vývoj, na kterém pracovalo 500 lidí.

Spekulaci kolik z Fahrenheita, úspěšné předchozí hry od Quantic Dream je v Heavy Rain, Cage zcela odmítá: "Nic. Úplně jsem vyhodil starý nápad dělat hru až po reakci na Fahrenheita. Lidé nechtějí hry. Chtějí dramata. Moje hra bude stravitelnější pro široké publikum, než Wii Sports Resort." Heavy Rain: The Origami Killer

Jak je to s tolik diskutovaným QTE systémem pro akční scény? Ovlivní opravdu chyba hru? "Strávili jsme rok času a dali čtyři miliony eur za spolupráci s konsorciem francouzských vývojářů na tvorbu algoritmu, který zabezpečí, že selhání skutečně ovlivní celou hru," říká Cage.

Na otázku, kolik konců Heavy Rain vlastně má, dává Cage šokující odpověď: " Původně jich mělo být dvacet. Pak jsme pracovali s německým týmem a přišli s další tisícovkou zakončení. Napsal jsem skutečně 1020 různých možných zakončení hry." Heavy Rain: The Origami KillerŠokující jsou i další informace. Jeden ze stahovatelných obsahů ke hře, kde budou mimo jiné i úlomky událostí 77 a půl týdne po událostech v Heavy Rain, je skutečný unikát.

Hrát budete za slepce, takže obrazovka bude černá a řídit se lze pouze podle prostorového zvuku. Jde o první herní zážitek tohoto typu. Heavy Rain vyráží dech svou vizuální stránkou, pomáhal Quantic Dream Team ICE (Firma Naughty Dog, autoři Uncharted 2)?Heavy Rain: The Origami Killer"Ne, pracovali jsme sami. Quantic Dream má nejlepší grafický tým světa, ostatní si naopak brali informace od nás," vysvětluje Cage.

Na otázku, jak se dívá na hodnocení hry jako interaktivního filmu Cage říká: "Je to interaktivní zážitek, který přesahuje všechno, co bylo předtím. Hru i film. Viděl jsem teď Cameronův film Avatar, pro mě nejdokonalejší film, jaký jsem kdy viděl. Heavy Rain je Avatarem interaktivity." Vedle množství DLC pak prozradil Cage další informaci. Heavy Rain je koncipovaná od počátku jako trilogie. 

Zdroj: 4news