Obrázek z příštího dílu Call of Duty, který nese podtitul Ghosts.

Obrázek z příštího dílu Call of Duty, který nese podtitul Ghosts.

Šéf vydavatele Activision: Značka Call of Duty nikdy nebyla silnější

  • 0
Ačkoliv řada hráčů i novinářů sérii Call of Duty vyčítá kreativní vyčerpání, značka si prý vede dobře. Tvrdí to šéf vydavatelské větve Activision Eric Hirshberg. Podle něj totiž počet hráčů i kupujících neustále stoupá.

"Mohu vám říci jediné: značka nikdy nebyla silnější," řekl Hirshberg pro server IGN. "Titul hraje každý měsíc více lidí a větší počet se přihlašuje každodenně. Zlepšuje se digitální obchodování, lidé hrají déle v rámci životních cyklů produktu a kupují si více stahovatelného obsahu," vypočítává Hirshberg.

Jako odraz popularity Hirshberg vnímá také odezvu na sociálních sítích a počet zhlédnutí na serveru YouTube. "Lidé nový díl Ghost hodně očekávají," tvrdí na základě toho. Uvědomuje si však, že výsledek závisí především na kvalitě příští hry.

"Kreativně jsme začali od nuly. Jeviště jsme tak připravili na velkolepé věci. Nevytváříme se studiem Infinity Ward další Modern Warfare, umožňujeme jim tedy vymyslet zcela nový příběh i postavy," říká Hirshberg.

V příštím dílu, nazvaném Call of Duty: Ghosts, již USA není vládnoucí velmocí, nýbrž poraženou stranou. "To je zdrojem vizuálních příležitostí. Otevřelo to dveře herním principům. Věci oživíme. Síťová hra bude mít nové nápady. Pracujeme na dynamických mapách i úpravě postav," tvrdí manažer.

Na sólo hře se tentokrát podílí scénárista Stephen Gaghan, který stvořil příběh pro hollywoodské filmy, například Spoušť, Traffic - nadvláda gangů či Krvavá volba.

Hra vyjde 5. listopadu pro PC, konzole stávající generace, Wii U, Xbox One i PlayStation 4.


Témata: Call of Duty