- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak to je jasný, na hru se koukli borci přes Playstation a zjistili, že to Xboxoví specialisti zase zvojtili... Tak odstranili pár těch největších zvěrstev a hle, hra běží dvakrát rychleji a na disku zabírá půlku
Mne by se strasne libil nejaky univerzalni adventurni engine, kam staci nahrat urcitou strukturu dat a txt soubor na propojeni a ono to samo uz zpracuje a vyrobi adventuru. Takhle by slo spoustet i ruzne starsi adventury a snadno jim vylepsit pozadi nebo tak. Nebylo by nutne delat kvuli tomu spesl hru.
Treba, takove skvele hry, jako Kyrandia, Hero quest, Loom a jine. I spoustu starsich her bez grafiky. A bylo by snadne vyrobit vlastni, jen vytvorit spravnou strukturu slozek, zazipovat to a pridat ovladaci textovy soubor.
Kdysi jsem neco podobne zkousel v js na jednom forku.
To je tá dnešni generace Z mainstream hráčú. Nebeži to na stabilnych 60fps? Fuj, to ani nezapnu 😂 oni nevi jak to bylo hrát Descent s 15fps v 320x240 rozliseni! No a tá bolest hlavy po 15 min. hrani ktera nekdy skončila exitem brišniho obsahu do toalety..ááá. Jó, boomers paradise 🫠⚰️
Tak to zrovna s Descentem jsem problem nemel. Bez problemu jsem tam proletaval bludistem chodem a v nem sestreloval nepratele. Samozrejme jsem si to musel parkrat natrenovat, pac lode tam byli dost vybusne a klickovat v chodbach vyzadovalo cvik :) Zadne bliti se nekonalo. To fps jsem mel asi vetsi. Mi to slo dost plynule. Ale byla to narocna hra :)