Zatímco v únoru pracovalo na Cyberpunku 2077 ještě 17 vývojářů, v dubnu už jich bylo přesně nula. Vývoj hry tak oficiálně skončil. Oznámena přitom byla už v roce 2012.
„Nedíval bych se na Cyberpunk jako na návod, jak budeme postupovat se Zaklínačem,“ řekl během hovoru s investory provozní ředitel Piotr Karwowski. Od oznámení k vydání totiž uběhlo devět let, nicméně na hře se skutečně začalo pracovat až v roce 2016.
Prezentace hospodářských výsledků si každopádně pochvaluje postupný nárůst kladných recenzí Cyberpunku 2077 na Steamu. Od vydání v roce 2020 se 78 procenty se vyhoupla na letošních 95 procent. Podíl na tom má i loňské rozšíření Phantom Liberty a na něj navázané novinky, které přepracovaly řadu oblastí hry.
CD projekt má rozpracovaných hned několik projektů, nejvíce vývojářů každopádně už nějakou dobu maká na novém Zaklínačovi. „Největší z nich, podle velikosti týmu, ale také podle postupu prací, je Polaris, chystaný první díl nové zaklínačské trilogie. V současné době na hře pracuje přes 400 lidí a v druhé polovině roku plánujeme přejít do produkční fáze,“ uvedl finanční ředitel CFO Piotr Nielubowicz.
Na novém Zaklínačovi v dubnu pracovalo 407 vývojářů, na pokračování Cyberpunku 2077 (projekt Orion) 56 vývojářů, na spin-offu Zaklínače pro širší masy (projekt Sirius) 39 vývojářů a na nové značce (projekt Hadar) 20 vývojářů.