Obsahový patch 1.8 pro World of WarCraft

Obsahový patch 1.8 pro World of WarCraft
Trvalo to Blizzardu sice déle, než se rozhoupal k plnění svých slibů, ale jak to vypadá, začíná hráče World of WarCraft pravidelně zásobovat novým obsahem a razantními úpravami. Dnes vydaný patch 1.8 (stránka všech změn v angličtině) stojí na těchto pilířích: Předělaná zóna Silithus pro hráče na maximální úrovni, a to jak pro milovníky sólování, tak pro pětičlenné partičky. Čtyři elitní draci (preview) brázdící krajinu, z nichž kápne zajímavá výbava. A konečně, minule se dočkali všichni Lovci, nyní přišla řada na Druidy – došlo k překopání talentových větví (interaktivní kalkulátor talentů). Změny jsou opět tak podstatné, že si je hráči těchto povolání přerozdělují od začátku znovu.

Z dalších změn jen několik nástřelů: Milovníky PvP potěší, že vyšších hodností půjde dosáhnout rychleji. Zvětšil se totiž rozsah hráčů mezi hodnostmi 6 a 14. Dost změn se týká i bitevních polí, například vylepšený (rozuměj: hráčům vstřícnější) je systém odměňování a snížil se minimální počet hráčů pro největší Battleground Alterac Valley na 20 (maximum 40 hráčů zůstává). Nechybí ani několik úprav instancí Zul'Gurub a Blackwing Lair. A pokud vás zajímá více ze světa WoW, sledujte naší fanstránku.