- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Stal se z toho prostě už jen byznys. Je to hodně podobné jako s filmy. Tam nejvíc peněz vydělávají pokračování známých "značek", viz třebas dokola recyklované filmy od Marvelu který každý rok uvede 2-3 filmy podle komiksů. Nebo viz Disney jak "dojí" značku Star Wars.
Pokud chce člověk něco jiného než mainstream, musí koukat jinam. Dokud existuje u her nezávislá indie tvorba, je to v pohodě, každý si může vybrat co mu vyhovuje a tím co "vládne světu" se vůbec nemusí zabývat.
Fortnite určitě nevede díky prodejům na mobilní platformě, protože seznam telefonů na kterých lze provozovat je hodně omezený. Většinu prachů má z hráčů na PC a konzolích.
Začíná se ten herní průmysl podobat Římu před kolapsem. Jednoduchá a pokleslá zábava.
Nemám nic proti mobilním hrám, multi-playeru a podobně (i když jim neholduji).
Jen si myslím, že postupem času již nikdo nebude chtít do AAA single player her vkládat kapitál. Myslím, že hry (ne hříčky) byly někdy až umění, někdy s filmovým a knižním příběhem, hloubkou atd. A o to se nákupem a podporou braku připravíme. Podívejte co už dnes trh udělal se známými značky od Star Wars přes Fallout, Mass Effect až po CoD a BF.
Recept: Zkopíruj předešlou verzi (nejlépe známé značky, nebo konkurenci), přidej mulťák (pokud nebyl) a "micro transakce" (které v důsledku micro vůbec nejsou), udělej velkou reklamu, zamíchej a nechej rybky jít za návnadou.
Jsem rád, že jsem si prošel hraním od začátku (ZX, Amiga, Atari) a prožil si dobu, kdy se studia předháněla v nápadech a výzvách. A jsem rád, že ještě mohu sáhnout do archivu.
Je mi jasné, že se pokrok nezastaví, jen je mi líto, že ta stará doba už asi končí.
Jsem klidny .. ono to zacina lidem dochazet ..