Mark Rein kritizuje epizodický obsah

  • 1465
Mark Rein kritizuje epizodický obsah
Mark Rein z vedení společnosti Epic Games vystoupil na Develop Conference v anglickém Brightonu, kde k překvapení a nelibosti mnoha přítomných prohlásil, že epizodický herní obsah je předurčen k záhubě. Hráči si dle jeho slov nebudou kupovat první část hry za 20 dolarů a nebudou pak šest měsíců čekat na další epizodu. S těmito slovy ostatně nezle nesouhlasit. Pokud bych měl hovořit za sebe, rozhodně nejsem příznivcem her dělených na epizody. Half-Life 2: Episode One (recenze) mě docela zklamal, a pokud by dříve nezabodoval prvním a druhým dílem, chystané druhé epizodě bych už nedal šanci. Ještě mnohem hůře dopadl SiN Episodes: Emergence (recenze), jehož další epizodické pokračování mě nechává ledově klidným. Mnohem lepší, než vytvářet nové epizody a nabízet hráčům v podstatě velmi podobné prostředí a příběh, je vyzkoušet další zbrusu novou hru. Sice si na ní počkáte déle a zaplatíte o pár stovek více, ale budete odměněni plnohodnotným herním zážitkem.

Half-Life 2: Episode One Half-Life 2: Episode One Half-Life 2: Episode One


Témata: Half-life