Lovcem upírů v izometrickém RPG Boktai

O tomhle nesmírně zajímavém projektu pro handheld GBA od Hideo Kojimy již byla několikrát řeč, vedle působivých nových obrázků si nyní můžeme připomenout, nač se vlastně těšit! Hra Boktai se totiž výrazně odlišuje od konkurence a to zejména díky nápadu s využitím slunečního světla. Cartridge bude mít speciální světelný sensor, který bude reagovat toliko na sluneční svit...
Boktai O tomhle nesmírně zajímavém projektu pro handheld GBA od Hideo Kojimy již byla několikrát řeč, vedle působivých nových obrázků si nyní můžeme připomenout, nač se vlastně těšit! Hra Boktai se totiž výrazně odlišuje od konkurence a to zejména díky nápadu s využitím slunečního světla. Cartridge bude mít speciální světelný sensor, který bude reagovat toliko na sluneční svit (tedy žádné umělé zdroje světla). A k čemu že tohle? V hlavní roli zdejší story se představí Django, lovec upírů, který nicméně k eliminaci svých nepřátel nepoužívá klasické propriety jako jsou kolíky a krucifix, ale právě slunečního svitu. Jeho solární pistole se sice může nabít díky porůznu nalezeným power-upům, ale těch je málo, takže budete odkázáni hlavně na slunce, ke kterému musíte mít přístup vy, jakožto hráči GBA. Díky sluneční záři pak dokážete dobít jedinou zbraň Djanga a pokračovat s ním v tažení proti nemrtvým, kteří jsou, jak také jinak, v noci mnohem silnější, čímž dramaticky stoupá obtížnost vašeho snažení. Čeká vás klasické dungeonové procházení se spoustou akce, v níž se nicméně dočkáte i stealth manévrů (plížení podél zdí či vyvolání hluku pro přilákání/ odlákání vybraného jedince), vylepšování zbraně o rozličné čočky mající pak zajímavý dopad na vaše protivníky (např. ochromení), sem tam nějaké to puzzle a přirozeně dojde i na konfrontaci s finálovými bossáky. Více si můžete přečíst tady, závěrem přidávám něco ilustračních obrázků.

Boktai Boktai Boktai
Boktai Boktai Boktai


Témata: Hluk