Diskuze
Larrabee prý pětkrát výkonnější než GeForce GTX 280
Děkujeme za pochopení.
Pavel
Re:
Nesmysl. 64 (jednoduchých s grafickými funkcemi) x86 jader na 2GHz nemůže mít vyšší výkon než ~250+ (specializovaných grafických) jader na 1 GHz. Nevím odkud ty informace Techradar sehnal (nic podobného netvrdí mimochodem ani Intel sám, ti spíš mluví o 10x zvýšení výkonu oproti jejich současným jádrům, což je stále méně, než kde je dnes nVidia a AMD).
Intel bude moc rád, když bude mít v první generaci rozumný produkt pro integrované sady a AMD/nVidia ho neztrapní svými mid-range chipy. Pokud tedy budou mít drivery na to, aby se dala většina současných aplikací vůbec spustit.
Na druhou stranu, i to stačí, aby se Intel na trhu grafických karet aspoň trochu etabloval a mohl navázat budoucími lepšími produkty. A možná přesvědčit vývojáře i o tom real-time ray-tracingu.
Larabee je dlouhodobý projekt.
Já
Re: Re:
Tím bych si nebyl jist. 32 jádrové Larrabee na 2GHz má mít teoretický výkon 2TFlops (32 jader * 2GHz * 16 složkové vektory * 2 instrukce za takt). GeForce GTX 280 má necelý 1TFLOPs a Radeon HD 4870 tuším 1,2TFLOPs.
Je třeba si taky uvědomit, že ta jednoduchá x86 jádra jsou sice oproti klasickým procesorům primitivní, ale pořád jsou výrazně komplexnější než shadery v dnešních GPU.
Ve skutečnosti je to trochu složitější, protože Larrabee používá zcela jinou techniku renderingu scény, než dnešní GPU (více méně DirectX emuluje). Nesmí se taky zapomínat na fakt, že Larrabee bude optoti současným GPU plnohodnotným general purpose procesorem. Jinak řečeno je schopen počítat naprosto cokoli (bude se hodit na GPGPU), kdežto dnešní GPU jsou stále omezeny na úzký okruh aplikací, a ještě to chce použité algoritmy složitě měnit (to je případ i CUDA).
Dhatz
rozdíly budou jinde
pokud se nepletu tak larrabee umožní provádět jakékoli operace jakoby byl čip pro ně stvořený,což nelze považovat za slabou výhodu
omonator
Nic moc?
No záleží na tom kolik bude stát jestli bude stejne drahá jako higend od nvidie tak to je pořád 2x levnější protože by ste museli koupit 2 grafické karty ze jo no a eště vám to 2x papá elektřinu tak se mi zdá že to nebude pro larrabee prohra jak se tu někdo směje
Martin
Nic moc !!!
Jestli je to Larrabee, je jen 4 krát rychlejší než jedna 4870 tak to je nic moc, protože, když si to tak vezmu tak by stačilo dát dvě grafiky - ATI HD 4870 X2 do Crossfire a výkon by byl stejný , takže žádnej moc velkej pokrok, a to ještě neni všechno protože v polovině příštího roku vydá AMD/ATI serii grafických karet HD 5000 které budou alespon o 30 procent výkonnější než ty ze sírie HD, takže to bude pro čip Larrabee znamat prohru !
TINYSOFT
ah BW
neni co dodat
2 miriad (!!!) :D v case vydania budu mat grafiky aj od Nvidie tiez dve miliady tranzistoru ak spoja viac jadier
uz teraz maju cez miliardu tak ja by som stoho taku kovbojku nerobil , karta sa zatial extremne hreje a je jemne pokrocilom stadiu vyvoja
uvidime co stoho budew:)
Populární stránka pro sdílení modifikací nevydržela nápor fanoušků Falloutu
Stránka Nexus Mods, která je hlavním uzlem pro sdílení modifikací počítačových her, zaznamenala...
Udělali nám z postaviček ošklivce, stěžují si hráči mobilních Pokémonů
Nová aktualizace populární mobilní hry Pokémon GO je podle hráčů naprostá katastrofa. Ve hře se...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
V nové hře podle Pána prstenů se nebude bojovat, ale stavět Hobitín
Chystaná hra Tales of the Shire nás zavede do světa Pána prstenů, tentokrát však nebudeme bojovat...
Ještě devět let po vydání objevují fanoušci Zaklínače skryté vtípky
I když od vydání kultovního Zaklínače 3 utekla skoro celá dekáda a hráči ho mají prochozený skrz...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Vývojářům Falloutu chodilo tolik výhrůžek, že si museli najmout ochranku
Na třetí díl kultovní série Fallout se dnes vzpomíná převážně v dobrém, v době oznámení však budil...
Herní průmysl má další megahit, Manor Lords vytvořil jediný člověk
Už během prvního víkendu od vydání se historické budovatelské strategii Manor Lords podařilo zcela...
Vývojářům Falloutu chodilo tolik výhrůžek, že si museli najmout ochranku
Na třetí díl kultovní série Fallout se dnes vzpomíná převážně v dobrém, v době oznámení však budil...
Byli jsme příliš chudí, abychom měli konzoli, vzpomíná tvůrce herního hitu
Sexy akční hra Stellar Blade je zatím nejpříjemnějším překvapením letošního roku a o jejího...
ANKETA: Jaké je vaše nejoblíbenější videoherní auto?
Máte nějaké oblíbené videoherní vozítko či auto? Napište nám do diskuze pod článkem, které a proč.