Nintendo Switch sice nedosahuje výkonů jako „velké“ konzole od Microsoftu a Sony, přesto si na něm můžete zahrát i tak náročné hry jako třeba Control, Hitman 3 nebo Marvel’s Guardians of the Galaxy. Je to umožněno díky technologii cloudu, kdy se většina dat v reálném čase streamuje z dalekých serverů, na nichž hra běží. Jaké má tato metoda nevýhody nyní ukazuje trilogie JRPG Kingdom Hearts, kromě vlastního stabilního připojení k internetu totiž musíte řešit i kapacitu zdrojových serverů, na kterých hra běží.
A pokud jsou zrovna přehlcené, což není nic tak úplně zvláštního, doporučují autoři, abyste s hraním počkali na jindy. Toto nové zobrazení, přidané v posledním patchi, je sice velice praktické, na druhou stranu to ovšem naplno ukazuje, jak moc se herní průmysl v posledních letech proměnil. Streamování her možná patří budoucnost, ovšem v dnešní době tato možnost ještě naráží na technické limity.
V tomto případě je to smutné obzvláště proto, že první dva díly série jsou poměrně staré a Switch by je s největší pravděpodobností dokázal rozběhat i napřímo, nikoliv jen z cloudu. Tím by většina podobných problémů odpadla.