- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Firewatch měl perfektní dialogy a příjemný vizuál, ale vzhledem k absenci herních prvků to chtělo údernější příběh, respektive rozuzlení.
Walking simulátory a "MP only" hry jsou pro mě dva stejně nezajímavé extrémy. Asi jako kdyby Lenin vstoupil do NSDAP. Pro jeho fanoušky asi tragédie, ale pro mě to vyjde celkem na stejno.
Ta volnost ve Valve je ale zajímavá informace a docela by mě zajímalo, jak to funguje v praxi. Snaží se projektoví manažéři přetahovat zaměstnance různými sliby a nebo tam nic takového jako PM ani neexistuje?
Existuje i neexistuje. PM tam je, ale není fixně daný. Vznikne tam tak nějak "přirozenou cestou". Většinou to je nějaký průbojnější jedinec, ale samozřejmě ho musí ostatní chtít následovat. Podobnou praxi jsem zavedl třeba i u sebe ve vývojářském týmu a vcelku to může fungovat.
To mě opravdu mrzí. Firewatch se mi opravdu líbil a to nejsem fanda walking simulátorů. Škoda, že to tak dopadlo, ale asi je dobře, že jsou vývojáři šťastní.
Valve to nezarizlo, ale vývojáři z Campo Santo se tak rozhodli. Byla to jejich vůle, nikdo jim nic nenarizoval. Prostě shledali projekty Valve zajímavější a usoudili, že se tam i uplatní.