Úterý 21. ledna 2020, svátek má Běla
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Úterý 21. ledna 2020 Běla
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

M41i41r74o29s80l22a73v 59S34t60a33s72t72n31y 7454953536971

Firewatch měl perfektní dialogy a příjemný vizuál, ale vzhledem k absenci herních prvků to chtělo údernější příběh, respektive rozuzlení.

0/0
doporučit
5.12.2019 13:38

J13a73k63u56b 62B79o42h61o36n45ě77k 8975596589707

Walking simulátory a "MP only" hry jsou pro mě dva stejně nezajímavé extrémy. Asi jako kdyby Lenin vstoupil do NSDAP. Pro jeho fanoušky asi tragédie, ale pro mě to vyjde celkem na stejno.

Ta volnost ve Valve je ale zajímavá informace a docela by mě zajímalo, jak to funguje v praxi. Snaží se projektoví manažéři přetahovat zaměstnance různými sliby a nebo tam nic takového jako PM ani neexistuje?

0/0
doporučit
5.12.2019 10:08

A54n20t93o67n23í57n 50Ž97o40h56a 2275140628366

Existuje i neexistuje. PM tam je, ale není fixně daný. Vznikne tam tak nějak "přirozenou cestou". Většinou to je nějaký průbojnější jedinec, ale samozřejmě ho musí ostatní chtít následovat. Podobnou praxi jsem zavedl třeba i u sebe ve vývojářském týmu a vcelku to může fungovat.

0/0
doporučit
5.12.2019 10:50

J97a93k69u95b 42B64o25h95o42n38ě10k 8655336589937

Pro mě je to hrozně těžko představitelné. Na jednu stranu si dokážu snadno představit, že je ve vývoji dost "sexy" úkolů, které budou lidi rádi dělat dobrovolně a ještě se o ně poperou, ale zároveň tam musí být dost nevděčných, ale nutných úkolů, na které se bude někdo hodně těžko shánět.

A to nemluvím o tom, že i když si firma může dovolit hodně dlouhý vývojový cyklus a není tlak na prezentaci dílčích výsledků, tak by to mělo mít nějakou strukturu, nějaké cíle a danou vizi, které je třeba se držet a aspoň kontrolovat, jestli se tak děje.

IT vývoj je určitě zajímavý a pracoval jsem v týmu z jiné oblasti, který zároveň používal flexibilní metody z IT odvětví, kdy se tým sám úkoloval a organizoval, ale vždycky tam byla pozice "product ownera," který to zastřešoval a dával týmu rámcové úkoly, kterých bylo třeba se držet a na konci dohodnuté doby prezentovat výsledky a nedokážu si představit, jak by to fungovalo, kdyby tam někdo naskakoval a vyskakoval dle libosti.

0/0
doporučit
5.12.2019 11:04

A27n72t33o86n94í74n 70Ž85o35h97a 2865180168506

Tohle byl třeba problém ze začátku. Pak se ale ukázalo, že už to někdo musí udělat, jinak se projekt nehne. A lidi to postupně udělali. A stejně jako kdyby byla anarchie, vždy se najde někdo, koho budou lidi následovat, takže případně to začne korigovat prostě... někdo...

Má to samozřejmě výhody a nevýhody. Je to vidět i u Valve, kde se prostě věci mení, projekty se dávají k ledu... Původně Valve chtělo víc tlačit MP s mikrotransakcema, jenže teď je to zas VR (kde to ještě nějakou dobu tlačit nemá cenu). Tak nějak se může vcelku rychle měnit kurz, kterým plujete. U nás jsou podobné problémy a například naši fanoušci na to doplácí taky. V roce 2012 jsme začali dělat trailer z naší hry. A do dnes žádný není. Vždycky se to dá k ledu a jde se dělat na něčem jiném :D

0/0
doporučit
5.12.2019 22:33
Foto

L98u22k80á11š 14N18a41v24a71r61a 2648118581769

To mě opravdu mrzí. Firewatch se mi opravdu líbil a to nejsem fanda walking simulátorů. Škoda, že to tak dopadlo, ale asi je dobře, že jsou vývojáři šťastní.

+1/0
doporučit
4.12.2019 21:05

J38a51n 27P24e21s97l 7741320674201

Ach jo. Proč tu firmu tedy vůbec kupovali? :-/

+1/0
doporučit
4.12.2019 18:50

A45n62t73o17n73í31n 71Ž78o89h96a 2545290938246

Valve to nezarizlo, ale vývojáři z Campo Santo se tak rozhodli. Byla to jejich vůle, nikdo jim nic nenarizoval. Prostě shledali projekty Valve zajímavější a usoudili, že se tam i uplatní.

+4/0
doporučit
4.12.2019 20:39
Foto

H34o46n22z25a 67S25r54p 9794123192318

"Hele vole, vykašli se na ty artový hovadiny, udělej jeden dva skiny do DOTY a jeden na měsíc šoustat chudý holky do thajska"

+2/−3
doporučit
4.12.2019 22:13
Foto

D33a49v19i79d 63Z32á83p10a82l 9365815497312

Vy jste si nevšiml oznámení Alyx? Kromě toho dělají na několika dalších nových hrách, včetně L4D3 pro VR.

Ukázalo se že léta tápali, ale už nějakou dobu zase jedou na plný plyn.

+2/0
doporučit
4.12.2019 22:46

A78n18t86o56n36í36n 15Ž59o61h30a 2685900148596

Valve udělalo od roku 2012 víc, než většina firem... Ano, sice nechrlili jednu hru za druhou, na stranu druhou Valve neuvěřitelně rozšířilo svůj záměr. Některé projekty sice úplně neklaply, ale i tak... Valve jelo vždy na plný plyn.

+1/0
doporučit
4.12.2019 23:01
Foto

H97o31n96z30a 94S58r62p 9934293612578

neřikám že se škrábou pod pupkem, ale že nedělají singlový hry

0/0
doporučit
5.12.2019 0:02

A65n56t44o49n39í91n 49Ž45o39h88a 2855740328116

Naposledy Portal 2, tedy rok 2011. Dřív jim plnohodnotný singl titul zabral cca 5 let. Když vezmu v potaz patálie, jako třeba relativně náhlé rozhodnutí, že musí posunout Source engine někam jinak (jakože udělat Source 2) a pak zas následně jejich přeorientování na VR, tak to není zas až taková tragédie. Oni dělají singlovky, jen je zatím nedokončili. A to je rozdíl. Byť pro nás je výsledek stejný. :D

+1/0
doporučit
5.12.2019 0:09

Premium

Proč vyhraje vodík. Vynálezce Tůma má o budoucnosti automobilů jasno

Už před dvaceti lety se projel vodíkovým autem, kterým chtějí Japonci na letošní olympiádě v Tokiu propagovat...

Premium

Převratná metoda z IKEM: jak zhubnout přeprogramováním metabolismu

Lékař Marek Beneš je už třetím rokem vedoucím lékařem projektu, při kterém se pomocí laseru „oslepí“ nervové buňky...

Premium

Přivřela oči a doufala v polibek. Manžel ji místo toho shodil ze srázu

Ležela vedle něj a pravidelně oddychovala. Odtáhl se od ní, co mu jen postel dovolila, a otočil se zády. Musí to udělat...

Najdete na iDNES.cz