Halo Online by prý dohnalo World of Warcraft

  • 35
Dusty Monk, bývalý zaměstnanec Ensemble Studios a současný prezident firmy Windstorm, se vyjádřil k projektu Titan. Jde o zrušenou online hru ze světa sci-fi akčního titulu Halo. Hra prý měla potenciál být úspěšná jako World of Warcraft.

Halo: ReachDusty Monk, bývalý zaměstnanec Ensemble Studios a současný prezident firmy Windstorm, se vyjádřil k projektu Titan, na kterém spolupracoval.  Jde o zrušenou online hru ze světa akčního sci-fi titulu Halo.

Hra, která měla rozpočet 90 milionů dolarů a pracovalo se na ní mezi roky 2004 a 2007, byla nakonec zrušena. Podle Monka byl potenciál hry tak velký, že se mohla srovnávat s nejrozšířenějším online titulem World of Warcraft.

"Používali jsme stylizovanou vizuální formu. Přesně tu, která je nyní v chystané online hře Star Wars: The Old Republic," uvedl. "Měli jsme nápady na questy, na kterých se bylo možné podílet, aniž bylo nutné být v jednom týmu. Tento systém byl použit poté ve Warhammer Online." Zrušení titulu byla podle Monka velká chyba.

Zdroj: vg247