- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Na první i druhý pohled je to taková zplácanina taktiky a střelby z Army a grafiky a mechanik z Tarkova
V počítačových hrách se za "realismus" považuje, že hráče může zabít jeden zásah, ale skutečná realita války je o tom, že vás téměř určitě zabije něco, co vůbec netušíte odkud přiletělo, ale to by asi nebyla taková zábava.
Tak o tom přesně je žánr těhle hardcore extraction her jako je Escape from Tarkov. Zabít vás může kdokoliv, kdykoliv a odkudkoliv, takže jste celou dobu v takovém stresu, že se vám na může kvůli zvýšené produkci kortizolu udělat vyrážka na zadku. Zvýšený tlak, zrychlený srdeční tep způsobený adrenlinem když se snažíte schovat před salvou střel hvízdajicí kolem hlavy a potom ten nával dopaminu v mozku když se vám podaří přežít s cennou kořistí...10/10 would torture my ass again
Madfinger games hledají Game economy designera, na jejich Discordu jsou gify s healing animacemi, customizací zbraní a pak s lootem, takže to spíš vypadá na přímou konkurenci pro Escape from Tarkov. Realisticky vypadajících millitary stříleček na trhu moc není, takže za každou která nemá art style jak Fortnite nebo Codko budu rád
Myslel jsem, že Grey zone bude spíš nějaká válečná příběhovka ve stylu Ghost Recon a Codka.
Každopádně si toto rozhodně zahraju a uvidíme. Třeba ta hra příjemně překvapí jako kdysi Spec ops: The line a ukážou nám nebo spíš přiblíží tu realitu té války a dokáže hráče upoutat i jinak než pouhým gunplayem a množstvím attachmentů.
Spíš máme k válce trochu větší odstup a víme že je to povětšinou hnus, který ale někdo musí vybojovat aby skončil.
Taky díky mizivé bojové účasti v reálných konfliktech nepotřebujeme glorifikovat "svoji stranu" a pokud by náhodou někdo chtěl zvolit finktivní scénář kde bychom nějakou roli hráli tak to spíš bude ještě tvrdší než realita než naopak.
Válku bez příkras? Takže doufám v model poškození aspoň jako měl stařičký Soldier of Fortune II