Grafický systém pro PS3 ještě není hotový

Grafický systém pro PS3 ještě není hotový
Grafický systém firmy Nvidia, označovaný jako RSX, který bude tepat uvnitř chystané PlayStation 3, je stále ve fázi vývoje. Sdělil to finanční ředitel Nvidie Marv Burkett s tím, že technologická dema, která bylo možno shlédnout na letošní E3 byla poháněna jiným grafickým chipsetem. Údajně se tak mělo jednat o řešení, které je vyvíjeno pro příští generaci PC a které sdílí některé vlastnosti právě s RSX. Ač by tato zpráva mohla zavánět senzací, nejedná se vzhledem k datu uvedení PS3 do prodeje o nic extra překvapivého, jelikož grafické chipy jsou obvykle až jedním z úplně posledních prvků, jejichž vývoj je pro nové konzole definitivně ukončen. Podobná situace prý panuje i kolem Xboxu 360, kdy vývojové týmy rovněž pravděpodobně nemají k dispozici finální specifikaci grafického systému od Ati, přestože má nový Xbox přijít na trh ještě v tomto roce. Do značné míry se tím potvrzují i zvěsti a zprávy ze samotné centrály Sony i od third-party vývojářů, podle nichž je současný PS3 hardware méně výkonný než tomu bude ve finále při zahájení prodeje.

Témata: Playstation 3, Sony, Xbox