Polský tvůrčí tým
Metropolis Software nedávno zveřejnil
první obrázky a informace o hře
Gorky Zero, což je nástupce strategického RPG
Gorky 17 (v USA
Odium).
Gorky Zero však nebude pokračování
Gorky 17, ale dějový předchůdce. Nejenom v příběhu však nalezneme odchylky. Změny totiž na hráče čekají i v konceptu celé hry. Místo skupiny vojáků nyní hráč převezme ovládání jednoho charakteru -
Cole Sulivana (člen zásahové skupiny v Gorky 17), jenž právě absolvuje jednu ze svých prvních ostrých akcí, kterou je mise s přísně tajným cílem na ukrajinské vojenské základně. Gorky Zero už také není strategie, ale stealth akce, spojující tiché prohledávání daného území a likvidování nepřátelských NPC. Tvůrci se nechali volně inspirovat současnými hity v čele s
Metal Gear Solid a
Splinter Cell, přičemž samotnou akci rozdělili do dvou úrovní. První část hráč sleduje z izometrického pohledu, v němž se bude neslyšně pohybovat po základně, vyhýbat strážím a plánovat další postup i útok. Část druhou pak představuje pohled z 3rd person perspektivy, v němž probíhá samotná akce pro niž byl
Cole Sulivan speciálně vycvičen. Dokáže neslyšně zaútočit zpoza rohu, dokáže se vynořit ze tmy a usmrtit nepřítele jediným úderem, či výstřelem i z úplně obyčejné pistole. Musí však dávat pozor aby nebyl odhalen. Proto je vybaven radarem, jenž zobrazuje jeho aktuální pozici a indikuje zda je sledován, či ne. Kromě zajímavé akční části pak hra nabídne také napínavý příběh, o který se postaral uznávaný a několikrát oceněný polský sci-fi spisovatel Rafal
Ziemkievicz (
An Organ-grinder’s Fucking Fate,
Sleeping Beauty,
Century Waltz). Hra by se měla na pultech obchodů objevit už letos na podzim a než budou zveřejněny další informace, prohlédněte si první obrázky v
naší galerii.