- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Když jsem viděl titulek v kontextu dnešního rána...
Už nějakou dobu přemýšlím, proč ještě nikdo neudělal budovatelskou hru z prostředí "company town." Tedy města, které firma postaví pro své zaměstnance.
Podle mě by to bylo úplně ideální, protože by to přesně využilo existující a při bližším pohledu docela nerealistické ekonomické modely budovatelských her.
Příjem by šel z prodeje výrobků továrny, kde by pracovala většina obyvatel, kteří by svoji výplatu utráceli v místních obchodech a službách, rozšiřování nebo vylepšování továrny by vyžadovalo kvalitnější zaměstnance, co by zase měli vyšší požadavky na ubytování a služby. Časově by se to dalo zasadit někdy do 2. poloviny 19. století, tedy druhé industriální revoluce, což je docela oblíbené období pokud jde o vláčky nebo westerny, ale jiné hry v něm moc nejsou.
Ted jsem cetl clanenk, ze po indii uz i afrika ma potize s odpadem. Mohla by byt zajima strategicka hra, ktera by se zabyvala efektivnim vyuzitim odpadu. Jakoze na zacatku nemate nic, jen hromady odpadu a rekneme lidi ochotne ho trochu sbirat a tridit. A nemaji prilis kapital. Tak na tom postavit nejak byznys, zacit necim malym, jednoduchym, pro lidi uzitecnym a ziskat treba sponzory jako unesco. A mohlo by byt zajimave, kdo vypracuje nejlepsi strategii pro zisk a likvidaci odpadu.