Diskuze

Budeme budovat vlastní město, rybařit i potýkat se s cholerou

Budovatelská strategie Farthest Frontier od tvůrců úspěšné diablovky Grim Dawn slibuje propracovanou simulaci budování města.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PB

P86a52v67e60l 73B63í43n51a

4. 3. 2022 6:48

Když jsem viděl titulek v kontextu dnešního rána...

1 0
možnosti
JB

Už nějakou dobu přemýšlím, proč ještě nikdo neudělal budovatelskou hru z prostředí "company town." Tedy města, které firma postaví pro své zaměstnance.

Podle mě by to bylo úplně ideální, protože by to přesně využilo existující a při bližším pohledu docela nerealistické ekonomické modely budovatelských her.

Příjem by šel z prodeje výrobků továrny, kde by pracovala většina obyvatel, kteří by svoji výplatu utráceli v místních obchodech a službách, rozšiřování nebo vylepšování továrny by vyžadovalo kvalitnější zaměstnance, co by zase měli vyšší požadavky na ubytování a služby. Časově by se to dalo zasadit někdy do 2. poloviny 19. století, tedy druhé industriální revoluce, což je docela oblíbené období pokud jde o vláčky nebo westerny, ale jiné hry v něm moc nejsou.

4 0
možnosti
MP
PM

Ted jsem cetl clanenk, ze po indii uz i afrika ma potize s odpadem. Mohla by byt zajima strategicka hra, ktera by se zabyvala efektivnim vyuzitim odpadu. Jakoze na zacatku nemate nic, jen hromady odpadu a rekneme lidi ochotne ho trochu sbirat a tridit. A nemaji prilis kapital. Tak na tom postavit nejak byznys, zacit necim malym, jednoduchym, pro lidi uzitecnym a ziskat treba sponzory jako unesco. A mohlo by byt zajimave, kdo vypracuje nejlepsi strategii pro zisk a likvidaci odpadu.

0 0
možnosti