Úterý 26. května 2020, svátek má Filip
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Úterý 26. května 2020 Filip

Diskuse k článku

Fallout 76 pokazil, co mohl. A kazit nepřestává

Neúspěch Falloutu 76 není bohužel příliš velikým překvapením. Pojďte si s námi připomenout, co vše Bethesda udělala špatně před vydáním hry i po něm.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M12i73l50a85n 56H88a49n73u38s85k23a 7369528852651

Tak jsem nakonec spokojenej, že jsem před vydáním znova začal hrát čtyřku a nestihl ji dohrát... Ušetřených pár dukátů můžu investovat jinam :)

0/0
11.12.2018 14:41
Foto

T12o70m66á10š 83C11h40r91a14s11t34n60ý 2551974381143

Fallout 3 - Where is my father?

Fallout 4 - Where is my son?

Fallout 76 - Where is my refund?

;-D;-D

+15/0
6.12.2018 3:11

P94a67t60r20i81k 50S73p63i12t19z18b23a70r69t 1884186194825

Chci jen dodat že 82% kterými se v článku oháníte se týkají pouze UK. Bylo by vhodné to tam doplnit :) Jinak jak jsem říkal už několikrát, Fallout 76 je nejhorší fallout co kdy vyšel ale je to slušná hra ve který se dá dost dobře zabavit a hlavně já tam stejně jako v případě TES:O vidim ohromný potenciál :) To taky začlo příšerně ale postupem času se z toho dokázalo vytvořit obstojné MMOčko s solidní hráčskou základnou. Přístup Bethesdy je odlišný v tom že

1) vydaj strašně nedodělanou hru

2) fandové jsou naštvaný a nadávaj

3) sypou si popel na hlavu a zachraňujou.

4) Zachrání to

5) Lidi odpustí

6) REPEAT

Oproti EA která lidem do obličeje plive

A nebo Blizzard aka "you think you do but you dont" a nebo "Fully on mobile you plebs not an april fools joke"

V čem tu ale Bethesdu rozhodně nebudu bránit je Nylon bag scam, to byl podvod nejvyššího zrna který by měl být potrestán právní cestou. Nekalá obchodní praktika jak vyšitá.

+1/−1
5.12.2018 23:59
Foto

L76u64k66á79š 66N76o71v81o46t83n32ý 6386937748108

Zase je dobře, že Fallout 76 vyšel, protože vedle toho vypadá i naprosto zpackaný Battlefield V jako premiant třídy :)

Budiž to ponaučením, že vzít něco a plácnout to do multiplayeru a doufat, že ze sandboxu si hráči vytvoří nějaký herní svět sami je prostě omyl. Pokud něco takového Bethesda chtěla mít, tak to měli vyvíjet od začátku s tím úmyslem - tyhle naroubované snahy nikdy nedopadají dobře.

+4/0
5.12.2018 14:01

J80a27k68u91b 74B83o60h96o12n97ě73k 8925276309447

"Budiž to ponaučením, že vzít něco a plácnout to do multiplayeru a doufat, že ze sandboxu si hráči vytvoří nějaký herní svět sami je prostě omyl."

To je příliš silné prohlášení a máme tady už několik let Minecraft jako důkaz, že s dobře udělaným sandboxem si lidi svůj herní svět nejenom sami vytvoří, ale že je to i baví a dá se na tom hodně vydělat :-)

+2/0
5.12.2018 14:10

P22e25t50r 71J31a72r47o25š 6113822471

Jenze minecraft nebyl planovany jako AAA titul. Je miliony pokusu vedle minecraftu, ktere proste neuspely.

+6/0
5.12.2018 14:27

A98d14a88m 41Š72k25a42c22h 5898514303264

Spíš naopak ne? Fallout 76 je ještě zlatý oproti tomu odpadu co vytvořil Dice. Bethesda si alespoň nedovolí zesměšňovat kritiky hry jako to udělali v případě BF V.

0/0
5.12.2018 14:12

O43n98d25ř67e63j 80S91e83k54e60r11a 1717166866319

Ano.

"Jestli se vám to nelíbí, tak máte dvě možnosti - buď se s tím smířit, nebo si hru nekoupit".

Skutečně geniální prohlášení k naštvaným fanouškům, kteří si už hru koupili.

+1/0
5.12.2018 14:57

M52a37r42t12i66n 18M36a84i55k18s70n34a58r 3594143398912

Jaký je problém s BF? Na žádný jsem tam nenarazil, největší problémy, které má BFV je že nějaký lidi si mysleli že to bude realistická hra a nezkousnou tam ženské postavy... ale herně je to povedená hra.

0/0
6.12.2018 10:21

A90n98t17o72n16í14n 83Ž44o18h97a 2925470128266

V čem je BFV zpackaný ? Upřímně tam nevidím moc zásadních problémů. Osobně tedy narážim jen na malé glitche, hra nepadá, hraje se relativně dobře a jediné, co se asi dá vytknout je obsah, který je třeba tedy doplnit. Říkat, že by toto mělo stát vedle F76 je totálně mimo.

+2/−1
5.12.2018 20:25

J34a85n 93P89a84n56e49k 5622176166230

AC Odyssey i RDR2 jsou open world hry a téměř bez bugů. Proto bych ocenil, kdyby páni "novináři" konečně přestali dokola omlouvat nedodělky ala Fallout 76.

+1/0
5.12.2018 13:46

P69e58t91r 55J43a34r49o30š 6193802161

Bethesda, Blizzard, nebo EA. Nazorna ukazka toho, kam to dotahnete, kdyz firmu prevezmou kravataci, ktere zajimaji jen grafy prodeju, a zbavuji se postupne lidi, kteri hram rozumi. Navic se vse prodrazuje, protoze bobtna pocet lidi, kteri se na uspechu uspesnych vyvojaru chteji take prizivit.

To mate jako travu a stromy. Kdyz zadne nejsou, trava trpi na slunci a usycha. Par stromu poskytne zadany stin a drzi vlahu. Kdyz je vsak stromu moc, trava prestane uplne rust a zustanou jen stromy.

+14/0
5.12.2018 12:49

D79a57v46i32d 58H67u57s19t42á46k 5523916455485

To je bohužel pravda. Do všeho kecaj "manažeři", kteří znají jen grafy a tabulky, ale ve skutečnosti o dané problematice nemají sebemenší tušení. To je dnes bohužel všude.

Skoro to vypadá, že ta hra byla udělaná na základě půlhodinové porady, kde se řeklo udělejte velkou mapu, nezdržujte se s NPC je to zbytečně drahý, vykašlete se na Steam, ušetříme dalších 30% nákladů a navíc nebudeme muset nikomu nic vracet, až po 5 minutách zjistěj, co si ve skutečnosti koupili, místo propagovaného AAA titulu. Během 30 minut vymysleli herní mechaniky, který se evidentně nikdo nepokoušel odladit ani vyzkoušet (asi jsou testeři taky zbytečně drahý). Na další poradě se jen šéf zeptal, "Dali jste tam všechno co jsem vám řekl?" "Ano" "Fajn, tak to vydejte".

Bohužel, tady je jasný důkaz, jak to dopadne, když se investuje pouze do marketingu, a ne do vlastního produktu...

Vedoucího tohoto "projektu" by měli vyhodit na hodinu. Nejlépe oknem...

+4/0
5.12.2018 16:44

P63e69t28r 82L52u38k91á10š 4585454556915

F76 mi připomíná vydání NMS....bohužel....osobně a přeze všechno koupě nelituju ale budou muset makat, hodně, hodně, hodně makat (můžou si vzít příklad prave z NMS) a maji šanci to aspon trochu učesat. Bavil sem se s kámošem žeby si to koupil, říkal sem mu, nekupuj, jeste ne nebo v brutal slevě a pak sem mu rekl at dal neruší ze to jdu pařit...je to těžké popsat, je to tak špatné, ale prostě...meh :)

0/0
5.12.2018 11:41

K87a74r73e53l 26U92r45b28a16n 2454524621979

Tak kdo byl v betě, tak nemohl hru koupit. Bylo jasné, že to bude propadák.Rv

+1/0
5.12.2018 11:11

T81o14m96á73š 76D26u66š55e17j78o63v30s47k65ý 3517243787970

... pokrok se nedá zastavit a těch pár hlasitých fanoušků původních Falloutů, kteří ještě dosud hrají hry ...

No nevím, jestli těch fanoušků původních Falloutů, kteří "ještě hrají hry" je pár. Já si naopak myslím, že komunita lidí mezi 30-45 lety "kteří ještě hrají" je docela početná. Smůla je (možná jejich), že tito lidé jsou zvyklí na určitou kvalitu a nejsou odkojeni mobilními hříčkami a bezhlavým střílením a grindováním (nic proti on-line střílečkám). Potom je jasné, že když někdo dělá z klasiky fašírku, tak se ozvou. :-/

A jestli myslíte, že tím pokrokem jsou hry jako F76, tak jsem rád, že jsem prožil svá herní léta v "dinosauřím období". :-P

(A jak jsem psal již dříve. Je to značka Bethesdy, která si s ní může dělat co chce a já to hrát nemusím. Jen mě mrzí, že je potenciál a prostředky mrhán na takovéto nedodělané a nedomyšlené on-line projekty jako je F76. ;-()

+21/0
5.12.2018 10:50

P76a66v78e82l 44H88o30r58á55k 1279415288277

Tak tak!! Mluvíte mi z duše! Chtěl jsem to autorovi vzkázat, ale Vy jste mě předběhl..

A snad bych ještě jen doplnil to, že singleplayerové RPG rozhodně nejsou mrtvou záležitostí pro pár dinosaurů, jak se nám snaží autor článku namluvit.. Důkazem budiž masivní úspěch hry Kingdom Come (která je všechno jen ne současný mainstream), nebo např. Witcheru 3 a s tím souvisejících nadšených očekávání na Cyberpunk. Krom toho si vezměme třeba nově oživenou sérii DeusEx, a obecně můžeme vzít i sérii Mass Effect (myslím původní, ne Andromedu, i když uznávám, že tato série je už trošku starší) a jasně se ukazuje, že hráči neopouštějí klasické AAA singleplayerové tituly, to jsou jen slova vydavatelů a hloupých redaktorů..

0/0
7.12.2018 8:00

J65o84s70e33f 93C36h81o29d87o45u80n94s20k32ý 4771376929140

Battlefield V: "Nechcete ženský v 2. sv. válce? Tak tu hru nekupujte, vy sexisti!" A tak sexisti nekupovali a je to taky propadák :-)

+16/−2
5.12.2018 10:35

M36i47c51h85a41l 12V30e61r83n56e66r 8207386747604

Třeba odstřelovačka Ludmila Pavličenková měla za druhé světové přes tři stovky potvrzených zásahů, z toho tři desítky nepřátelských sniperů. https://cs.wikipedia.org/wiki/Ljudmila_Pavli%C4%8Denkov%C3%A1

Souhlasím s tím, že by studio nemělo nutit do realistických her nesmysly, ale zrovna žena-odstřelovačka nebyla za druhé světové něco nezvyklého.

+3/0
5.12.2018 13:12

P46e64t62r 94J27a29r52o25š 6803872301

Jenze to bylo SSSR a tam bojovalo vsechno co melo ruce a nohy. I kdyz ani tam to zeny nemeli povinne a byly to dobrovolnice. Na zapade vsak zeny bojovaly pouze v odboji.

Snahy zpetne menit historii se mi naprosto prici. Staci radoby historicke romany, kde se produciruji cernosi, jakozto slechtici.

Proste historie byla takova, jaka byla. Smirme se s tim a snazme se menit budoucnost. Ne minulost.

+12/0
5.12.2018 13:31

J96a87k34u66b 51B31o62h22o14n80ě74k 8785526679137

A přesně to v příběhu je. Žena v odboji. Co se MP týká, tak tam si každý hráč může udělat co chce. Nikdo tam nic necpe násilím a jenom jenom na lidech, jestli chtějí radši realistické postavy a nebo svoje postavy.

0/0
5.12.2018 14:12

P41e52t35r 62J76a17r15o43š 6723662251

Nicmene v MP je udajne moznost si vybrat jakoukoliv postavu, cimz pak muzou na bojisti bojovat vlastne jen zeny, cimz je pak vlastne autenticnost navozeni atmosfery 2.SV ta tam.

0/0
5.12.2018 14:32

M41a75r83t83i31n 70V96a20l14e42n37t26a 2157448577

Tohle mně žíly netrhá. V tom fofru pomalu ani nepoznáte jestli jste rozstříleli černocha nebo ženskou. U novýho battlefieldu jsou vážnější problémy v podobě chyb a relativně ořezaného obsahu. Hra je to pořád zábavná jako Battlefield 1 ale nemůžu se zbavit určité pachuťě...

+1/0
5.12.2018 17:17

P25a69v79e70l 84K19a37f24k87a 9104897271218

ad Star Wars Battlefront II zmíněný v úvodu- souhlasím s tím, že to je povedená hra, hodně hodin jsem v ní utopil, ale s tou "příkladnou vydavatelskou péčí" bych to tak nepřeháněl. Těch pár věcí co tam za rok přidali zase tolik není :)

0/0
5.12.2018 10:14

O22n91d53ř61e98j 35S89e86k37e30r59a 1147816426629

To nemá smysl řešit, Honza Srp dlouhodobě EA hájí a každý jejich faul buď omlouvá, nebo řeší zcela samostatně, tj. nikoliv jako jeden z mnoha nepřátelských kroků vůči hráčům. Nevím proč, placený jimi určitě není.

+1/−7
5.12.2018 10:20
Foto

H69o14n35z30a 27S28r91p 9454633122808

To je samozřejmě nesmysl, hned v úvodu je odkaz na článek s podtitulem "EA prohrálo na všech frontách," jen tak namátkou jsem našel z poslední doby "Místo hitu průšvih. Mass Effect: Andromeda nedostane ani jedno DLC," "Blizzard se vysmívá Electronic Arts za problémy se Star Wars Battlefront" nebo "Bude Anthem jen další z řady průšvihů od Electronic Arts?".

+7/−1
5.12.2018 10:34

O15n13d60ř95e83j 40S52e84k97e22r87a 1747266786549

To není nesmysl. Kterýkoliv střet mezi vydavatelem a hráči primárně hodnotíte jako haterskou kampaň - vždy. Hezky to bylo vidět ve vašem článku o mobilním Diablu, kdy jste v diskuzi vysvětloval, že nemůžete z podrazů obvinit Blizzard - nicméně udělat z desetitisíců naštvaných fanoušků hatery a hlupáky, kteří věří na konspirační bludy, na to jste evidentně důkazy nepotřeboval. Ano, když už ten průšvih začne být nepřehlédnutelný, tak o něm píšete jako o průšvihu, to vám neupírám.

+3/−1
5.12.2018 11:16
Foto

H70o86n49z30a 66S13r76p 9744533822738

Nikomu nenadržuji, jen se nechci automaticky svést na vlně aktuálního hateu. Pokud k článku přidávám svůj názor, snažím se ho tak prezentovat. Pokud to někdy není patrné, omlouvám se a slušné diskusi se nikdy nevyhýbám. O kauze Blizzard jsme později přinesli rozsáhlejší článek. Úmyslné mazání komentů nikdy nebylo prokázáno. Electronic Arts dlouhodobě nehájím a jejich fauly neomlouvám.

+6/−1
5.12.2018 11:35

O69n10d92ř29e55j 89S58e28k29e85r35a 1417456286609

Nikomu nenadržujete, jen jste udělal v rámci hodnocení kauzy z hráčů Diabla nesvéprávné kretény.

To nemá smysl, vy patrně ani nesmíte v diskuzi přiznat chybu, čili přeji hezký den. A těším se na další hodnocení "skvělé hry" BFV, která má aktuálně skóre 3.1/2.2 a je příčinou pádu akcií EA o 40 % proti létu, pokud tedy dnes to slíbené DLC skutečně vyjde.

+2/−5
5.12.2018 11:49

P95a44v49e80l 38K18a50f71k56a 9154947421448

BFV má aktuálně dle metacriticu na PC 80, na XBOXU 79 a na PS4 73.

To že hejna hejtujících děcek dávají hodnocení 0 aniž by hru aspoň na chvíli vyzkoušeli jenom proto že to je na redditu/youtube módní nemá s reálných hodnocením nic společného.

+5/−2
5.12.2018 12:34

O77n38d38ř16e23j 19S70e51k91e77r65a 1977266976589

https://www.metacritic.com/game/playstation-4/battlefield-v

2.1

https://www.metacritic.com/game/xbox-one/battlefield-v

2.6

https://www.metacritic.com/game/pc/battlefield-v

3.1

To, že hejna placených a/nebo nezodpovědných recenzentů dávají hře vynikající hodnocení, není podstatné. Podstatné je VÝHRADNĚ to, jak jsou se hrou spokojení zákazníci.

+2/−4
5.12.2018 12:49

J67a45k55u14b 12B15o16h42o35n71ě53k 8655286379457

Bohužel na Metacritic si může hlasovat každý, ať už hru má a nebo ne. A to, že je hodnocení prakticky výhradně buď červené a nebo zelené je taky varovný signál, že to ze strany hlasujících asi není tak úplně v pořádku.

+6/0
5.12.2018 14:14

P24a60v57e23l 49K90a57f28k27a 9364567181138

Bingo. Kdyby mohl hlasovat jen ten, co odehraje aspoň 30 minut, mělo by to nějakou váhu. Takhle je to číslo bez reálného významu.

+3/0
5.12.2018 14:28

O65n82d82ř22e19j 91S14e21k59e90r40a 1397706956139

Tak mi zkuste vysvětlit, proč se to děje u BFV a ne u jiných her. I to zpackané ME:A má dvakrát lepší hodnocení hráčů, přitom je to od stejného vydavatele a důvodů ke znechucení v té hře bylo podstatně víc.

+1/−1
5.12.2018 15:02

J43a68k53u52b 24B56o62h15o50n12ě57k 8675206269377

Nemám odpovědi na všechno, ale uznejte, že pokud má hra v podstatě jenom vyhraněné recenze, tak je to divné. U hry s nízkým průměrem hodnocení bych čekal, že bude víc žlutých než zelených hodnocení už jenom z očekávaného rozložení.

Jinak recenze na Metacritic jsou taky kapitola sama pro sebe, protože už jsem kolikrát viděl hodnocení ve stylu "dávám tomu 0, protože mi to nejde spustit." Chápu naštvání člověka, ale ta recenze tam zůstane i po opravení chyby. Ale to je vedlejší.

+1/0
5.12.2018 16:40

O76n54d95ř12e75j 51S87e41k55e35r33a 1337646696269

Ona ale nemá vyhraněné recenze. Recenzenti ji hodnotí převážně hodně pozitivně a hráči převážně hodně negativně. Znamená to, že jsou hráči blbci?

Nebo se zeptám jinak, jsem neobjektivní, když dám "0" hře, jejíchž tvůrci na kritiku reagují zesměšňováním a urážením kritiků, jak to zaznělo opakovaně z DICE?

0/0
5.12.2018 17:53

A83n77t94o53n83í58n 82Ž14o93h56a 2125760428206

Ano, znamená to, že jsou blbci. Minimálně ti, co dávají "0", protože ta hra na to prostě není. A samozřejmě je jasné, že mnozí z těchto lidí jsou blbci už jen z důvodu, že tu hru ani nemaji a recenzují ji jen aby trolili...

+2/0
5.12.2018 20:30

J60a33k92u94b 32B23o84h43o68n29ě60k 8545366969267

Ten poměr je prostě divný

27-7-66 (přes všechny platformy)

Když prakticky neexistuje střed a jsou tu jenom 2 extrémy, tak to prostě není úplně normální. V nejhorším případě to vypadá na review bombing a v nejlepším případě na jistou neschopnost hráčů hru objektivně hodnotit (ať už jí nekritičtí fanoušci dávají moc nebo hateři málo a nebo oboje)

+1/0
6.12.2018 9:31

R89o33s97t45i33s27l79a71v 65J41a77n93d50a 5119559726730

Recenzenti v průměru dávali 80% (PC). Typický review bombing, a tipl bych si, že zdrojem není nespokojenost s hrou jako takovou, ale s tím, že umožňuje v MP ženské skiny.

+1/0
5.12.2018 14:51

O30n93d12ř40e37j 42S55e40k50e19r74a 1927396316849

Na což reagoval CEO DICE slovy, které jsem citoval nahoře.

Skutečně se divíte, že to vyvolalo pobouření, které pak skutečně mohlo hráčské skóre dost snížit?

0/0
5.12.2018 18:25

R86o13s33t14i41s19l91a80v 61J36a63n53d28a 5449419226560

Nedivím. Ale současně mi to přijde dost jako bouře ve sklenici vody.

+1/0
5.12.2018 21:14

A85n98t15o12n24í59n 94Ž65o88h91a 2765690968726

To ano, do doby, když tam právě přijde děcko a dá hře "0" se slovy, že tam je cenzura. Nebo že tam jsou černí a ženský, bum, další "0". Takové hodnocení pak nemá žádnou váhu.

0/0
5.12.2018 20:29

P12a55v18e62l 96K32a68f42k45a 9384227491138

"hejna placených a/nebo nezodpovědných recenzentů"

Tak určitě ;-D

45 recenzí od kritiků, 39x positivní, 6x mixed, 0x negativní

Nejhorších 6 hodnocení, tj. těch mixed: Digital Trends 60%, Slant magazine 60%, Gaming Age 67%, Variety 70%, We got this covered 70 a New Game Network 71

Takže jsou úplně všichni redaktoři totálně negramotní, podplacení nebo nezodpovědní :).

0/0
5.12.2018 21:56
Foto

H72o87n36z95a 18S95r28p 9164393252818

Nedělal jsem z hráčů Diabla nesvéprávní kretény, ale poukázal jsem na to, že informace o úmyslném promazávání negativních komentářů je jen nepodložená konspirační teorie.

Ano, Battlefield V je z mého pohledu skvělá hra, její prodeje ani politické stanovisko (jestli tak tedy někdo zařazení žen vnímá) mě z pohledu recenzenta nezajímají.

+2/0
5.12.2018 13:18

O72n53d37ř47e52j 26S25e21k63e62r61a 1967196806439

Vy sám jste později po kritice v diskuzi uznal, že jste měl směrem k fanouškům volit jiná slova, je to pravda?

Co se týče BFV, během psaní recenze uvedené věci znát ani nemůžete. Že vás nezajímají názory hráčů ani následně je pro mě nepochopitelné.

0/−3
5.12.2018 13:24

J89i86ř53í 62Č76e89k73a55l 7314761616959

Pane Sekero, nemůžu si pomoct, ale přijde mi, že vy budete tak trochu hejtr... X

+3/0
5.12.2018 14:32

O67n72d77ř66e71j 40S36e89k53e93r30a 1887296236109

To se vám zdá, protože tohle je jedním z pouze dvou témat, na kterých se s panem Srpem naprosto neshodnu, což zdaleka neznamená, že ho nesnáším. To druhé téma... sem tahat nebudu.:-)

0/−1
5.12.2018 15:06
Foto

H85o49n21z90a 26S25r74p 9164403612758

Ano, napsal jsem, že jsem danou pasáž mohl napsat lépe.

Názory hráčů mě samozřejmě zajímají, to však automaticky neznamená, že se s nimi musím ztotožnit. Chápu, že má někdo problém s tím, že ve hře z 2. světové války jsou ženy, i s tím, že Diablo vyjde na mobily. A také o tom píšu (píšeme). Konspirační teorie o mazání hlasů a review bombing ale dle mého nejsou hodnotným příspěvkem do diskuse.

+1/0
5.12.2018 14:43

O48n91d97ř96e15j 70S89e30k56e48r84a 1957886666829

Moment, kdy jste o tom psal? Vím, že o tom psal Jakub Žežule, ale od vás jsem nic takového nečetl. A kritizuji za to vás osobně, ne vaši redakci. A jen pro jistotu - opravdu jsem nemyslel vaši recenzi, ale tu krátkou zprávu z pondělí o tom, že má ke "skvělé hře BFV" zítra vyjít další SP obsah.

0/−1
5.12.2018 14:59
Foto

H89o89n94z66a 63S43r63p 9884873152208

Myslel jsem tím, že píšu o názorech hráčů (ten článek se jmenoval "Blizzard pod palbou fanoušků, důvodem je ohlášení Diabla pro mobily"), abych vyvrátil to, že mě jejich názory nezajímají.

Myslím, že po příšerné betě BF V opravdu dopadl skvěle, ale to už sem opravdu nepatří.

0/0
5.12.2018 15:42

Virus se mění pod rukama. Přírodní izoláty se tak nechovají, vysvětluje Peková

Premium Do povědomí širší veřejnosti se molekulární bioložka a viroložka Soňa Peková z laboratoře Tilia dostala pro své neshody...

Svoboda na dvou kolech Čechy láká. Porovnali jsme nejpopulárnější skútry

Premium Skútr, to znamená hlavně svobodu pohybu namísto stání v kolonách. V porovnání s automobilem nabízí levnější a...

Mám už celé krize dost, hyperbola strachu je šílená, říká šéfkuchař Pohlreich

Premium Když vidíte sedět Zdeňka Pohlreicha v úplně prázdné restauraci Next Door v centru Prahy, kde jste si dřív bez rezervace...

Najdete na iDNES.cz