- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Bude to pecka jako vždycky a i kdyby nebyla, tak pro mě stejně bude, protože mě Bioware nikdy nezklamali.
Možná proto, že i přes naprosto zásadní rozdíl v hratelnosti jenž vyplývá ze snížení členů party z 6-ti na 4, pro hratelnost zcela prvořadého toolsetu a volné kamery, je Dragon Age Baldurs Gate celkem podobný.
To že se ti stále do omrzení opakované sousloví "duchovní nástupce" už hnusí nic nemění na faktu, že je v něm dle vypouštěných informací spousta pravdy.
Spousta pravdy? Tak mi prosim vyjmenuj vlastnosti hry, ktery by z ni cinily "duchovniho nastupce BG" a ne "pokracovani NWN".
Kamera sice neni zasadni, nicmene je dost otravny, kdyz 90% herniho casu stravis natacenim a zoomovanim kamery a jen zbylych 10% opravdu hrajes.
Hry, ktery umoznujou (relativne) snadnou tvorbu prostredi primo hracema, maj vzdycky snizenou kvalitu designu prostredi, i kdyz za ty roky je posun vpred znat.
Proc je ta hra porad dokola jak u blbejch nazyvana "duchovnim nastupcem Baldur's Gate", kdyz kazda dalsi novinka odhali, jak malo maj tyhle dve hry spolecnyho? Jen 4 clenove v druzine, hloupa a otravna kamera s absolutne volnym pohybem, ktera bude svoji nespolupraci vyzadovat neustalou obsluhu a tim jen odpoutavat pozornost od gameplaye a nyni i tvorba vlastnich dobrodruzstvi, diky ktery bude muset bejt zjednodusenej design prostredi... Vzdyt tomu zrovna mohli dat nazev Neverwinter Nights 3.