Blizzard vyhrál boj v Jižní Koreji

  • 9
Neoficiální válka, kterou vede vývojářská společnost Blizzard Entertainment a jihokorejská společnost KeSPA končí patrně vítězstvím Blizzardu. Snaha zabránit rozšíření StarCraftu II v zemi nevyšla. Čtěte podrobnosti.

StarCraft IINeoficiální válka, kterou vede vývojářská společnost Blizzard Entertainment a jihokorejská společnost KeSPA, končí patrně vítězstvím Blizzardu. O co jde? Korejští cenzoři totiž dali chystané sci-fi realtime strategii StarCraft II hodnocení 18+ údajně pro přítomnost krve, kouření a vulgární mluvy ve hře.

Pravým důvodem je však prý fakt, že korejská e-sport Association (KeSPA) neplatí Blizzardu poplatky ze zisků ze sledovaných přenosů z utkání ve StarCraftu a pokusila se pomocí cenzorů zablokovat masivnější prodeje druhého dílu v zemi.

Ten totiž nemá podporu LAN a jeho rozšíření naruší popularitu prvního dílu, což se KeSPA nelíbí, bude muset platit. Blizzard proto korejskou verzi StarCraftu II podrobil tvrdé cenzuře. Krev zčernala, kouření a sprostá mluva zmizely a hra je dostupná od dvanácti let.

Zdroj: incgamers


Témata: Blizzard, Starcraft, Zisk