Diskuze

S Blizzardem padá i World of Warcraft. Co se se slavnou hrou děje?

World of Warcraft je hegemonem žánru MMORPG her. V posledních letech se od něj ovšem odvrací hráči. Proč tomu tak je? Dalo by se to říct ve dvou bodech: nedostatek sebereflexe a stále stejné chyby.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MJ

Bohužel za ty peníze to nestojí. Skončil jsem chvíli po vydání Shadowlands, kdy už jsem měl nepříjemný pocit, když jsem měl levelovat alta a tohle nemá smysl. Jak se musíte do něčeho nutit, tak to není zábava.

Jinak mě to bavilo hodně až do BfA, kde to přestalo fungovat.

Teď už jen čekám, že aspoň sníží měsíční poplatek, ať se tam semtam můžu lognout a projít si nějaký starý dung nebo raid.

0 0
možnosti
DK

Mě WoW přestalo bavit v ene-game fázi Classicu, strašný grind materiálů, čas strávený na raidech a no-life lidi, co snad nechodí do práce. Pokud nenajdete partu dobrých lidí a je WOloW opruz.

0 0
možnosti
KM

Doba kdy jsem trávil i 18 hodin denně (o víkendu) na wow tbc je naštěstí pryč.

Po tbc se vše začalo zlehčovat (viz dual talenty), žádný healing/spell dmg.

2 0
možnosti
VR

WoW: I see... only darkness.... befooore.... mee.......

1 0
možnosti

M13i69c33h92a19l 13Ž51á23k

25. 1. 2022 10:23

Jako jediné, co si zahraju je Classic WoW. Ne kvůli nostalgii, ale protože tam mělo lecos smysl. Se "současným" wow se nic přes noc nestalo. To už padá od Cataclysmu. Byla to fantastická hra, kterou de facto zlikvidovali. Naštěstí tu mám stále možnost zahrát si Classic.

0 0
možnosti
PM

P63e23t13e32r 44M27l35i45c52h

24. 1. 2022 11:02

Vyzkum, ktery trva 6 dni je naprosto neunosne. Uplne nesnasim v takove klikacce na android fazi breeding 72h a pak hatching take 72h. Zrychleni zaplatte penezi. Je to hlavni cast hry. Do hry se pak loguji jen na par minut jednou za 3 dny, vse vyklikam a cau.

Neco jineho je sesbirat suroviny, ktere se daji najit na trhu, kdyz ma clovek stesti nebo v aliancni bance nebo v dungeonech a vyrobit si item.

A vubec, proc neni moznost mit jednu postavu a vice povolani?

Proc je hrac sikanovan resit vyrobu znovu a znovu na kazde postave? nebavi mne resit znovu tu samou vyrobu a mining surovin. Proc to neni spolecne pro vsechny?

A take to znacne resi prijeti 10 postav do jedne guildy. Pak tam je 10% lidi online misto 90%. A na admina guildy se nenalogujete mesice, protoze rozvijite novou postavu.

Chapu, ze to chteli logicky oddelit, kazda postava zvlast. Ale, proste, kdyz uz delate treti postavu, tak to prijde desne otravne a tez si posilat postou suroviny z jedne na druhou. Zkratka, spoustu veci by vyresila jedna postava a jen jine povolani. Treba formou karty jako ma NosTale. Tam si musite kartu vybojovat, odemknout a pak jeste naskilovat. Karty je mozne vymenovat. (jenze nostale ma uplne naprd ekonomiku a herni svet, ackoliv je to jinak skvela alternativa wow, takovy minisvet)

Dalsi vec jsou Soulbound itemy. To je naprosta kravina. Novackum se casto stane, ze kliknou pouziti omylem. A pak to nejde prodat hracum. Na tohle ma skvely system Metin2. Pouzivanim predmet ziskava exp a pri levelu ziska nejakou nahodilou vlastnost. Tady by slo udelat to, ze takovy predmet, kdyz das jine postave, ztrati vsechny levely. Ale, treba si zapamatuje levely prvniho majitele, pokud se mu vrati zpet. Jakoze bude uchovavat 2 postavy, kde tu nizko levelovou bude bud doplnovat nebo se stane pro ten item oblibenou postavou na prvnim miste a puvodni majitel z takoveho predmetu jiz nebude mit vyhody.

0 0
možnosti
RF

R61e56n18é 48F13o94c59h51r

24. 1. 2022 10:00

Chtěl bych jen skromně napsat, že pán Honza Žďárský by měl v únoru dostat za tento článek nejlepší prémie z herních redaktorů. Velmi dobře odvedená práce. Konečně článek, kde autor podrobně rozebírá a píše co skutečně hraním hry zažil, co se dělo v určitém období a ne jen o něčem z doslechu a přepsáním článku do češtiny. Chválím a doufám v další kvalitně obsáhlé články autora.

8 0
možnosti
PS

Autor článku zapomněl zmínit jak Blizzard zpackal Classic. Vanilla classic byl ještě víceméně ok, sice layery byl nesmysl, který tam neměl co dělat, ale dalo se to odpustit. Vydání mělo velký ohlas a byl to úspěch. Jenže nenasytnost Activisionu se opět projevila - přišel TBC prepatch a nesmyslná možnost koupit boost z 1lvl na 58lvl za real money a jako bonus mount. Tedy věc, která byla v době původního WOW absolutně nemyslitelná. K tomu ignorování problémů s boty, protože prostě přinášeli Blizzu cash kupováním subs a classic šel do kytek. Přitom stačilo jen do něj nezasahovat, opravovat bugy a neposlouchat tradiční brekot rozmazlený ch děcek na fóru. Ale ani to Blizzard nezvládl. Budiž to symbolem jeho totálního úpadku.

5 0
možnosti
VD

Me ten boost treba vubec nevadi. Nevyuzil jsem ho, ale naprosto chapu, ze nekdo nechce farmit "osmnactej" char na 70 obihanim to co uz jde obehnout i po slepu...

Boty neresim, hraju s partou z UK, vsechno fotrici a mamky od rodin, je s nima sranda a uzivam si to vlastne stejne jak pred tema 15 lety;-)

1 0
možnosti
JP

Taková kupa žvastu. Hráče nezajímá opíjení zaměstnanců, sex a diskriminace na pracovišti práva žen a nic takového. Jen hra

5 5
možnosti
HC

Říkal sem si v BfA, že Blizzard dovedl pro mne grind do stavu nehratelnosti hry samotné. Chceš cutting edge? Tak budeš povinně dělat všechno včetně pvp, jinak zapomeň na mythic raiding, nebudeš mít na to itemy (DMG). S tímto mělo problém hromady lidí a přestali to hrát. V Shadowlands to dovedli do dokonalosti a tak jim za to už nedám ani floka. Za mě nej datadisk byl WoTLK.

4 0
možnosti