- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V jednom nejmenovaném brněnském týmu pro ně dělali payday2 na mobilní platformy, deadmatch mode, snad od nich dostali ještě zaplaceno :P není to tak dávno
Ani jedna normální hra v historii firmy.. měli vytvořit něco pro normální hráče a peněz by měli dost. V rovněž švédském Paradoxu by mohli vyprávět
Někdo normální má čas hrát několik hodin denně hry?
No denne asi uplne ne - ale treba profesionalni recenzent, ci tester her ano. Take esportovci to prakticky musi. Ale kde je napsano, ze je nutne hrat denne?
Tam kde se management chová jako psychopati to ani sebelepší vývojáři nezachrání.
Asi nejsmutnější na tom je, že to je jak THQ přes kopírák.
Tak to docela čumim :) Starbreeze & Overkill jsem měl za slušnou partu hlavně díky svému oblíbenému Payday 2, ve kterém jsem strávil přes 1100 herních hodin.Bohužel Raid stál za prd a Walking Dead jsem zatím nezkoušel (a zřejmě ani nevyzkouším).
A to by člověk řekl, že po masovém úspěchu PD2 se budou stejně, jako další studia (např. Ubisoft) držet zavedeného konceptu a jen obmění příběh, textury a základní herní mechaniky zachovají. No to se bohužel u Raidu nepovedlo (a zřejmě ani u OTWD). Škoda.
Strašný hity, nehrál bych z toho nic, škoda času.
dvou až tříletá dřina.., to je jako 8 až 12,5 hodinová práce denně...?
A pokud si o víkendu chtěl udělat volný den, tak i víc :-)