Diskuze

Jaký způsob ukládání her vám vyhovuje nejvíc?

V další víkendové anketě se ptáme, který způsob ukládání vám ve hrách vyhovuje nejvíc. Na vaše zkušenosti a postřehy se těšíme v diskuzi pod článkem.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J16á21n 91B88o11k57o85r

28. 2. 2018 10:45

Staré dobré ukladanie kdekoľvek, alebo rozumne umiestnené checkpointy. Čo mi naopak vyslovene vadí je systém "základní" alebo "safe house" v otvorených svetoch. Podľa mňa to zabíja práve ten princíp otvorených svetov. Človek už nemá na hranie neviemkoľko času a tak keď si k tomu na tú polhodinku sadne, chce si uložiť nejaký progres, takže sa naháňa dokončiť misiu (ak hru preruší, tak zasa od začiatku) namiesto toho, aby sa tým svetom kochal a skúmal ho. Ak by sa to dalo kdekoľvek ukladať, tak sa proste s misiou neponáhľam, predtým, než dôjdem k jej cieľu preskúmam tamten barák, pozriem do tejto jaskyne a viem, že po opätovnom spustení proste budem pokračovať, kde som skončil.

1 0
možnosti

Mně se líbilo ukládání ve Flashpointu. Na obtížnost veterán jeden save a pak po zdolání nějakého zásadního bodu v diáři automatický save. To si pak člověk rozmyslí, kdy ten jediný save použít, několikrát se mi stalo, že jsem ho použil v nesprávný okamžik a pak jsem se celou misi třásl, aby mě nějakej blbec neodkrágnul.

0 0
možnosti

Jednoznačně jsem pro sejvy kdykoli a kdekoli. Nevím co je zábavného jet znovu celou misi, protože něco někde kixlo. Nakonec nikdo přece není nucen ukládat. Pokud se to někomu zdá málo hard, nemusí ukládat vůbec.

2 0
možnosti

P52e83t82r 67J29a74r98o64š

26. 2. 2018 16:22

Za me osobne respawn waypointy s autosave. Napriklad v Borderlands.

Jinak manualni ukladani kdykoliv. Dobre to meli treba osetreno treba v AvP, kdy s obtiznosti klesal i pocet savu na mapu.

0 0
možnosti

J72a15n 98F68r31ý74d86l

26. 2. 2018 22:49

no původní AVP nemělo savy vůbec. Jen restart mise dokola, dokola a dokola. Nebýt této absence, tak je vlastně hra strašně krátká :-)

0 0
možnosti
Foto

Mně je to uplně jedno. Co mi hra nabídne, to využiju. A samozřejmě také podle toho upravím herní strategii.

1 0
možnosti

P97e35t29r 39J22a83r25o43š

26. 2. 2018 16:25

Nesnasim loadovani obecne a proto radsi upravim rovnou obtiznost, abych nemusel loadovat. Ale obcas se proste stane no. Co me frustruje nejvic jsou pasaze, ktere je nutne absolvovat znovu a znovu a znovu... Takove hry casto skonci v supliku. TO neni nic pro nas choleriky :) Nastesti jich neni moc.

1 0
možnosti

Jednoznačně podle libosti.

Checkpointy pro mě hru značně zabíjí, prostě protože mě nebaví neustále zkoušet znovu a znovu totéž. Ještě se to dalo pochopit u skákaček, kde je málo možností a hra v podstatě záleží na tom, že se člověk ten průchod naučí, ale u dnešní her ne.

Mně to třeba - i když to nebyla jediná věc - zabilo Shadow of Mordor. Představa, že se půl hodiny plížím po skřetím táboře jenom abych to celé absolvoval znova jenom protože jsem se umáčknul na klávesnici nebo se jeden z té hordy nepřátel zrovna podíval špatným směrem mě fakt neláká

1 0
možnosti

Tak system checkpointu lze udelat dobre, a lze ho udelat blbe.

0 0
možnosti

Nejlepší ukládání je v Getting over it R^

0 0
možnosti
Foto

V Alien:Isolation to bylo vyřešený stylově a bylo to tak i napinavejsi. Nemam rad ukladani na kazdym kroku.

0 0
možnosti

Určitě ne jako v Nier Automata.

Tam se v první misi neukládá vůbec, takže když mi to hodině a půl spadlo, mohl jsem začit znovu...

1 0
možnosti

Jednoznačně kdykoliv chci. Tedy u RPG, které jsou dlouhé. A nemůžu říci, že bych si hry jako Two Worlds, Risen, Skyrim, Dragons Dogma, Witcher 3, Elex apod. neužil z důvodu "zlehčení", že můžu ukládat kdykoliv... Přeci souboje se tím nezlehčí, a je logicky lepší opakovat od pozice těsně před soubojem, nějakým závodem či karetním soubojem, a poté pokračovat plynule v herním světě a příběhu, než se do souboje vracet s ještě 10 minutami předtím kdy jsem vedl rozhovory, kupoval věci či sbíral bylinky a znovu to absolvovat.

Ale pochopitelně pokud ukládání tvůrci začlení aktivně do herního mechanismu jako nyní u KCD, tak je to také dobře vymyšlené.

5 0
možnosti