Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuse

Black

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

American Pig

24. 2. 2006 15:38
zazraky ? a co gow
0 0
možnosti

David Sirka

27. 4. 2007 17:04
god of war sa na to nechyta....god of war 2 asi uz hej ale nehral som este taze neviem...
0 0
možnosti

Pepa Novák

24. 2. 2006 15:20
dobry tah
Black je evidentne dobry tah a nespokojenost recenzentu tomu jen pomaha. Kolem Blacku se stava rozruch tesne po zahajeni prodeje (stejny pripad Killzone) a to zvysuje co? Prodejnost. Jenom aby to nedopadlo jako s ICO... :-/
0 0
možnosti

Luboš Řeřicha

24. 2. 2006 11:39
Tak tahle hra už asi opravdu vytáhla maximum z PS 2

Hoši z Criterionu se fakt vytahly. Nekde jsem cetl, ze pry nebudou delat hry na PS3 dokud nevyzdimaji z moznosti PS2 maximum a to se myslim uz stalo. Obrovske usily bylo videt uz u posledniho Burnoutu a Black to jeste co se tyce grafiky o neco vylepsil. Me se osobne libi vice Black nez Killzone. Nebyla to spatna FPS ale to co je k videni v Blacku je neco proste uzasneho. Ta masivni destrukce vetsiny veci je naprosto uzasna. Okamziky kdy odpalenim teroristy s RPG v budove a nasledna exploze ktera otrese celym barakem je fakt uzasna.

Pocet zbrani ve hre neni maly. Ale hlavni sou ty zvuky a desing zbrani. Nekde sem cetl, ze jsou to naprosto presne zvuky vystrelu. Takze presne poznate z ceho vas protivnik strili aniz by ste jeho zbran videly. Obrovske plus sou ve hre tlumice. Vetsinou je najdete v prubehu mise a daji se nasadit skoro na cokoli. Bohuzel sem ve hre nenasl tlumic na snipu ale i bez nej je to uzasna zbran. Z pistoli je jednoznacne nejlepsi magnum. Na jednu ranu sejmete defakto cokoliv. A to sem se jeste nedostal k SMG. Uz kdyz najdete v prvni misy UZI a nasledne zacina obrovska destrukce vseho co se hybe nebo jde znicit. Ale stale je tu jeste mnohem lepsi SMG a tim je Mac Elite. Ja ji osobne pouzivám nejradsi. Silna a celkem presna zbran na headshoty v pohybu jak delana. Brokovnice jsou ve hre dve ale sam sem je nevyuzil skoro vubec. Assaul rifle to je dalsi kapitola sama o sobe. nejlepsi asi M16 ale bohuzel si s ni zahrajete asi jen ve dvou misich. RPG je naprosto graficky uchvatne. Kdyz vystrelite a sledujete nadhernou kourovou stopu. Proste krasa. Dale je tu i tezky kulomet. Zasobnik na 150 ran a u sebe muzete mit az 800 naboju. V uzavrenych mistech je to pak ohromna destrukce vseho co se objevi pred hlavni. A to nejlepsi sem si nechal zamerne na konec a to je sniperka. Zasobnik na 5 ran ale na 99% prvni zasah znamena smrt. Obcas se stane, ze presne netrefite, nejvice obrnene jednotky presne a oni to ustoji. Kdyz tu zbran jednou najdete uz ji nikdy neodlozite!! Narozdil od Killzone kde snipovani bylo utrpeni. A co teprv vyuziti granatu. Tolik granatu sem snad nikdy ani nespotreboval pri hrani kterekoli hry. Snad jedine obrovske zasobniky by se dali vytknout. Takova M16 ma ve hre zasobnik na 95 naboju ale bude to dano moznosti obrovske destrukce s co nejmensim poctem prebijeni. Dost bylo vyctu zbrani.

 

Trvanlovost teto hry je podle me dlouha. Da se podle meho nazoru srovnat s Battlefieldem 2. Hrat tu hru na easy nema zrejme vubec smysl. Ja osobne zacal na normal. Ale i tato uroven neni zase nijak prehnana. Celkovy herni cas byl neco kolem 11 hodin. Ale tak jako v Battlefieldu je hra odstupnovana poctem splnenych secondary misi. Na normal toho moc nepotrebujete ( zhruba jednu tretinu veci) a i kdyz nehledate predmety pro secondary mise splnite bez problemu. Po dohrani hry kdy od vystrovatele zjistite, ze jste posledniho teroristu nezabily  prichazi prvni bonus za dohrani hry na normal. Dostanete silver skin na vsechny zbrane a moznost projet posledni misi s nekonecnem naboju (mozna to jde i u ostatnich to jsem ale nezkousel). Behem teto mise sem napriklad spotreboval osm tisic naboju. Pak hra dostava opet novy naboj a je opravdu neskutecne jake jatka se z toho stavaji. Chodite po mape a strilite dovseho co potkate a s podivem zjistujete co se da vse znicit a jak vyuzit v boji proti nepritely. Me se osobne nejvice libi moznost rostrilet jakykoli  sloup a kdyz pod nim stoji nepritel je velmi pravdepodobne, ze kusy ktere z nej odpadavaji zabiji teroristu ktery se nachazi v jeho tesne blizkosti. Naboju je ve hre spousta. Na normal je v misich i celkem dost lekarnicek takze se moc nestane, ze by Vas nekdo zabil. S obtiznosti hard pocet lekarnicek ubyvá a v prvnich dvou misich sem nenarazil na velkou lekarnu. Take AI se z obtiznosti zvysuje. Teroriste uz bezhlave neutoci a dokonce pred Vami utikaji a hledaji nevhodnejsi kryti pred Vasi strelbou. Uz se mi i stalo, ze me nepritel obesel a vpadl mi dozad. Ale ne bezhlave. Vypalil davku a nez sem se stacil otocit uz si to pelasil pryc. Snad jedine v posledni misi na konci je trosku problem (tedy nez sem si to zahral s nekonecnem naboju a zjistil co vse se v poslednim skladu da rozstrilet). 

Výčet jednotek je vcelku dostacujici. Od pesaku pres maniky s broknou (podle me nejneprijemnejsi jednotka, nemaji pud sebezachovy. Kdyz se objevi tak bezi primo na Vas a pokud se dobre netrefite mate obcas problem to ustat. Casto se stava, ze i 70 naboju na ne nestaci), pak tu sou teroristi se stitama. Jedni maji kovove a SMG. Proti tem nezabiraji skoro ani granaty. Kdyz zakleknou tak se nehybaji a sou schovani. Jedina sance je pockat az zpoza stitu vykouknout a nebo je chytre obejit a vpadnout jim do zad. Casto se mi stavalo, ze se za nimy schovavali i dalsi teroristi bez stitu. Druzi teroristi maji pruhledny stit a magnum. Zpusobem chovani a vydrzi sou podobni vojakum s broknou. Ale nemaji takovou destruktivni silu. Magnum je totiz velmi silna zbran ale ma pomalou kadenci a prebijeni je na nekolik sekund. Temto teroristum jdou stity roztrilet a je to docela sranda kdyz se mu stit rozlomi na dve casti a on se kreje uz jen tim zbytkem. Je dobre se naucit teroristy od sebe rozeznavat. Tim si usetrite dost neprijemnosti. Obycejni vojaci nepredstavuji zdatne protivniky i kdyz ve vetsim poctu dokazi svuj kus prace udelat. Ale staci jim par ran a uz dobojovaly. Jediny jejich vyhoda je v tom, ze maji na hlave helmu a ta jim obcas pomuze aby vydrzeli v boji o sekundu dele. Ti sou nejcasteji vyzbrojeni assault puskami. Pak jsou tu zrejme vojaci specialnich oddilu. Ti uz sou o neco nebezpecnejsi a i vice obrneni. (obrovska zabava je do nich strilet single shoty a pozorovat je jak se po kazdem zasahu do vesty ruzne krouti) Ti jsou vyzbrojeni SMG zbranemi a dokazi vase zdravi pri trose jejich stesti notne ubrat. Pak tu mame teroristy s tezkym kulometem, kteri diky obrovske kadenci a celkem tezkemu brneni predstavuji nebezpecneho soka. Nastesti je v jejich drzeni kulomet celkem dost nepresny. ale kdyz se trefi tak to celkem znamena vyrazne snizeni zivota. Dalsim velmi nebezpecnym protivnikem sou sniperi. Ale tech je ve hre malo (mysim, ze sem je potkal jen ve dvou misich). Ale zato je jejich presnost strelby dost presna a dokazi dost potrapit kdyz je nemuze najit. Posledni jednotkou jsou vojaci s RPG. Dost velke zlo. Vetsinou sou velmi dobre umisteni a kdyz si nedavate pozor na okna v budovach dokazi natropit dost skod. Na druhou stranu jsou dobre vystopovatelni diky kouri ktery se tahne za strelou.

Zvukova kulisa hry je naprosto uchvatna a v dolby Vas to nuti neustale pridavat na hlasitosti. Graficke zpracovani je diky vybuchum uzasne a myslim, ze momenalne neprekonatelne. Proste hrajete a zirate. Stiny ve hre sou vynikajici. Nejednou se mi stalo, ze sem sel chodbou a na konci na zemi svitilo svetlo a protivnik co stal za nim nebyl vubec videt. A dokud nezacal strilet vubec sem o nem nevedel. AI neni spatna ale ma samozrejme i sve chyby. Mezi ne se da zapocitat celkem nepochopitelne zirani na mrtvoly nepratel. Nekde nekoho zabijete a kdyz tam prijde dalsi protivnik tak si mrtvoly ani nevsimne a dela jako kdyby tam nebyla. Stalo se mi take, ze sem zastrelil nepritele tlumicem. Siroko daleko nikde nikdo a presto se ve vzdalenem tabore pustil alarm. Obcas se take stava, ze nepritel po zasahu beha jako kdyby mel za zadkem pridavne spalovani a je celkem nemozne ho pak zamerit. Absence behu me osobne nedela zadny problem a to same by se dalo rici i o skakani. Dale mi chybi nulove vyuziti granatu neprately. Ve hre sou snad stovky granatu ale ani jeden nikdo nehodil proti me. Jak uz bylo receno dvere se daji vyrazet granaty, rpg a nebo strelou z brokny. Ale ramy oken sou neznicitelne. Obcas to dokaze pekne nastvat kdyz mate v ruce RPG a nechtene pri strelbe z oknen zamitrite ram okna a vystrelite. K zavaznejsim chybam se daji zaradit sv

0 0
možnosti

Vladimír Ševeček

6. 3. 2006 20:30
!!!
Pravda...
0 0
možnosti

Vladimír Ševeček

23. 2. 2006 21:31
!!!

Je všeobecně známo, že na BonusWebu jsou hry na Xbox hodnoceny výše, než-li na PS2 - Stejně jako má raději Mafra modrou před oranžovou!

Nevím, Black jsem ještě nehrál, ale u jiných her tento trend tady pozoruji dost dlouho...

0 0
možnosti

Tomáš Adamec

23. 2. 2006 19:38
Aha
Kdyby chteli autori dat do hry roboty nebo nejaky podobny hlouposti tak to udelaji.Ale neocekavalo se ze ve hre budou letadla atd...Zadne sklamani v tehle hre nevidim.Hral sem spoustu strilecek,i half life 2 ale tohle mi vyrazilo dech hned jak sem zacal strilet!
0 0
možnosti

Tomáš Svárovský

23. 2. 2006 13:32
Recenze
Nemůžu říct, že mě recenze taky nenadzvedla (tolik kritiky :-)) ), ale každýmu se líbí něco jinýho, že. Killzone jsem dohrál a jak tu někdo poznamenal, přes celou řadu nedostatků to považuju za super atmosférickou FPS. Blacka jsem hrál jen zběžně asi první dvě mise a myslim že graficky je to mnohem dál. Ta destrukce je fakt špičková. Myslám, že srovnání dvou výše uvedených her je dost trefné, Black mi připadá skoro jako Killzone2 Na recenzi mi vadí jedna věc a to neustálé rytí do Blacka při srovnávání s HL. Jo HL je (asi) špička (hrál sem to sotva tři hodiny u kamaráda), ale ten hardware je naprosto nesrovnatelnej. Osobně nechápu jak se jim to všechno podařilo rozhýbat takovým způsobem na ps2 (poslední dobou žasnu skoro stále--Colossus, God of War ...) a už za to dostává black kladné body. V porovnání s killzone je ta destrukce fakt velkej odvaz (pokud si dobře pamatuju tak tam nešlo zničit prakticky nic). Přece jen PS2 už asi dosloužila a tak sem rád, že někdo ještě udělá něco jako Black (eště by to chtělo Ninja Gaiden :-)) ). No nic nějak sem se rozkecal :-))) Mějte se
0 0
možnosti

Ondrej Skoch

23. 2. 2006 14:24
Ona ta kritika
jsou spíše výtky tomu, co bylo slibováno a co dodrženo. A také příliš nesouhlasím s tím, že jsem povinen obdivovat, kdo co vymáčkne ze kterého hardwaru. Tohle je recenze hry,  ne koment k programátorské zdatnosti Criterionu. Já smekám před tím, co lze udělat, ale vytýkám, že když jdou vystřelit dveře tak okenní rám zůstane odolný. Mimoto ta hra není kritizovaná, beru to jako upozornění na to,co mi nesedlo. Kdo chce krásnou FPS s poměrně slušným destrukčním potenciálem, nevadí mu absence multiplayeru, délka, pouze ruční zbraně, pak bude u Blacku naprosto spokojen. Já jsem byl o něco spokojenější u Killzone přes veškeré bugy co měla. Přinesla atmosféru něčeho nového. Tu Black prostě nemá...
0 0
možnosti

Majkl Big

23. 2. 2006 12:25
Killzone a Black
Jenom k té poznámce ke Killzone, to je vskutku zvláštní hra: najednu stranu plná chyb, občas dementní AI, někdy výpadky grafiky a striktně lineární, ale i tak má něco co mě u ní drželo, asi to byla atmosféra přestřelek a prostředí. Tak už proto se těším až si Black zahraju-nejde o to co všechno můžu ve hře dělat,ale o to jestli to co mi hra umožňuje mě bavía u Black to vypadá, že by to mohlo být zábavné.
0 0
možnosti

Tomáš Adamec

22. 2. 2006 18:51
Jeste neco
Dat teto hre 83 % to je jako dat GT4 nebo MGS´3 treba 75 .Stydte se
0 0
možnosti

Ondrej Skoch

22. 2. 2006 23:44
Stydět se nebudu
a to z jednoho prostého důvodu. Black nepřinesl naprosto nic nového. Je to kvalitně udělané FPS s dobrým ozvučením, velmi solidní grafikou, relativně zničitelným prostředím. Tím však jeho přednosti končí. Proč nemám šanci řídit nějaké vozidlo? Proč nemohu použít například nějaký pevně přidělaný kulomet či dělo? Co to má znamenat,že ve hře jsou žebříky ale ne pro mě? Black je jen a jen o tom, že běžím a střílím po vojácích ze zbraně, kterou si nesu. Nebojuji ani s letadly, stroji, ničím. Fajn, je to udělané dobře. Zaslouží si to přes 80. Ale víc? To by tam musel být také nějaký nápad. Ale jak se tak dívám na výsledky z gamerankings.com, zdá se, že jsem Black ještě přechválil...
0 0
možnosti

Mario Hlava

22. 2. 2006 16:24
Připomínky..
Jo. Přesně. já si myslím, že kdyby autora článku poslali do opravdové válečné akce, tak by si stěžoval, že se mu nějak špatně běhá, že kolem něj lítají střely a střepiny a že ty exploze, taky nejsou nic moc a kdyby ho zasáhli, že to nějak moc bolí, že to není možný a že potřebuje restart...
0 0
možnosti

Tomáš Adamec

22. 2. 2006 15:59
Porad nejaky pripominky.Vecna nespokojenost recenzentu.Kdyby tam slo roztrilet vsechno tak byste nasli zase neco jinyho.Kdyby to bylo treba na ps4 a vypadalo jak film tak byste meli porad pripominky!Tohle je nejlepsi strilecka.Half life 2 jsem hral u kamose a je to dobry ale na black to po strance zabavy a efektu nema sanci!
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Populární stránka pro sdílení modifikací nevydržela nápor fanoušků Falloutu

novinky 22. 4. 2024 7

Stránka Nexus Mods, která je hlavním uzlem pro sdílení modifikací počítačových her, zaznamenala...

Udělali nám z postaviček ošklivce, stěžují si hráči mobilních Pokémonů

magazín 23. 4. 2024 17

Nová aktualizace populární mobilní hry Pokémon GO je podle hráčů naprostá katastrofa. Ve hře se...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

V nové hře podle Pána prstenů se nebude bojovat, ale stavět Hobitín

novinky 23. 4. 2024 7

Chystaná hra Tales of the Shire nás zavede do světa Pána prstenů, tentokrát však nebudeme bojovat...

Vývojářům Falloutu chodilo tolik výhrůžek, že si museli najmout ochranku

novinky 29. 4. 2024 14

Na třetí díl kultovní série Fallout se dnes vzpomíná převážně v dobrém, v době oznámení však budil...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Ještě devět let po vydání objevují fanoušci Zaklínače skryté vtípky

novinky 24. 4. 2024 2

I když od vydání kultovního Zaklínače 3 utekla skoro celá dekáda a hráči ho mají prochozený skrz...

Český Neverhood? Jen podle vzhledu, stylová Hlína bude pořádná deprese

novinky 29. 4. 2024 0

Nově zformované české studio Omnia Ludus představilo svoji prvotinu. Depresivní příběh o chlapci,...

Herní průmysl má další megahit, Manor Lords vytvořil jediný člověk

novinky 29. 4. 2024 9

Už během prvního víkendu od vydání se historické budovatelské strategii Manor Lords podařilo zcela...

Vývojářům Falloutu chodilo tolik výhrůžek, že si museli najmout ochranku

novinky 29. 4. 2024 14

Na třetí díl kultovní série Fallout se dnes vzpomíná převážně v dobrém, v době oznámení však budil...

Byli jsme příliš chudí, abychom měli konzoli, vzpomíná tvůrce herního hitu

novinky 28. 4. 2024 0

Sexy akční hra Stellar Blade je zatím nejpříjemnějším překvapením letošního roku a o jejího...