Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuse

Splinter Cell: Pandora Tomorrow

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Radek Colin

17. 12. 2004 18:18
zámky ************_:-
prosím">http://bonusweb.idnes.cz/grafika/smile6.gif'>prosím poraďte mi někdo jak se otevírají.Já s tím pořád nějak kvedlám.Občas se něco málo povede,ale pořád nic.Neznám přesný systém,toho jak to funguje.Osvětlí mě to někdo?,prosím.!!!
0 0
možnosti

Aleš Váňa

20. 7. 2004 19:41
....jednička se mi zdála lepší...
Teď pařím hru SC:PT, ale mám dojem, že první díl mě zaujal víc. Nevím, v jaké části hry se nacházím (teď jsem skolil těch 8 žádaných teroristů), ale pořád musím chodit s nightvision, takže si nevychutnám sqělou grafiku, zatím jen 2 zbraně (a to s tou menší se nedá trefit hlava na dva metry natožtak žárovka na dvacet), v podstatě žádné plížení jako v jedničce, protože rozstřílíl všechny žárovky a zářivky a dondu si k týpkovi a toho srazím dvěma ranama k zemi a pak odtáhnu do tmy (i když po rozstřílení světel je tma všude). Ranama do ksichtu a grabováním likviduju všechny (skoro nestřílím). Ty vychytávky,  jako plížení se kolem zdi a pak rychlé proskočení chodbičky nebo výskok mezi dvěma zdmi, jsem použil snad párkrát, protože hra k tomu ani nedává možnosti. Chvilku jsem si pohrál s vystřelovacíma Sticker Camera, ale taky mě to přestalo bavit. A hlavně tu není žádnej zákys - hra mě vede pořád dál a dál, takže člověk ani hlavu nezapotí. No a když už mám po dalších dvou sejvkách a Lambert mi oznámí, že se našlo někde mrtvý tělo a je Mission Over, to bych to rozkopal. Jednička to byl jinší záhul na palici!! Prostě v téhle hře stačí udělat tmu, sejmout zmatený týpky a pokračovat do Mission complete a pořád do kola. Mnohem lepší  je  No One Lives Forever 1-2, Far Cry (ani James Bond 007: Nigtfire nebyl špatnej). Ale aji přes všechny chybičky patří tato hra mezi moje oblíbené a to hlavně kvůli stealth akci, kterou prostě miluju. Pařbě zdar
0 0
možnosti

Radek Hrdlička

28. 6. 2004 10:51
Pandora rules
Zdravím všechny příznivce Sama Fishera. Pandora je v porovnání s prvním SC lepší hlavně po stránce level designu, škoda jen té krátké doby hraní. Přestože PT nepřináší nic extra nového, minimálně si užívám nových stealth prvků, rozmanitějších misí (jízda na podvozku vlaku je velmi zajímavá, stejně jako nutnost kráčet po střechách vagónů ve strčené poloze, zajímavá smrt pi vypadnutí z vlaku...) a zajímavých nápadů. Už od jedničky mi však chybí možnost shodit mrtvolu do jámy nebo vyhodit z vlaku. I když stojím na samém úpatí jámy, Fisher oběť prostě položí "pod sebe". Bylo by zajímavé zařadit do dalšího dílu možnost např. strčení nepřátel ještě zaživa ze skály, možnost návratu do módu vystřelené plynové kamery (jakmile z módu odejdete, nemůžete se vrátit a kameru s plynem použít, i kdyby se tam předtím nestalo), více možností šplhání po stěnách (nové stealth prvky jsou sice skvělé, ale vzhledem k navržení většiny levelů nenajde uplatnění), atd. Bonusový level v PS2 verzi je sice zajímavý, leč evidentně nedodělaný. V momentě, kdy se slaníte na výběžek a pod vámi je voda a výběžek se štěkajícím psem, jediná možnost, jak se dostat dolů, je šikovným pádem, který je na pokraji možnosti úmrtí (ubyde vám asi půlka energie). Jelikož vás celou dobu hra vede, je možnost vyšplhání z výběžku na rouru a následný dřevěný ochoz zavádějící (z ochozu už nic jiného než slézt nebo spadnout nemůžete). Na druhou stranu, bez Pandory by bylo čekání na regulérní SC2 nekonečný. Stručně řečeno, SC:PT působí jako velmi kvalitní datadisk nebo lehce nedotažené a krátké pokračování.   ">http://bonusweb.idnes.cz/grafika/smile2.gif'>  ;
0 0
možnosti

Mr. Wáwra

28. 6. 2004 13:16

No,mě Pandora přijde takřka geniální a dokonalá,i ta délka je fpoho,dyk ty mise sou gigantický.

To to na konzoli tak zkurvili,či co že jen 70%??????

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Vývojářům Falloutu chodilo tolik výhrůžek, že si museli najmout ochranku

novinky 29. 4. 2024 24

Na třetí díl kultovní série Fallout se dnes vzpomíná převážně v dobrém, v době oznámení však budil...

V nové hře podle Pána prstenů se nebude bojovat, ale stavět Hobitín

novinky 23. 4. 2024 7

Chystaná hra Tales of the Shire nás zavede do světa Pána prstenů, tentokrát však nebudeme bojovat...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Herní průmysl má další megahit, Manor Lords vytvořil jediný člověk

novinky 29. 4. 2024 10

Už během prvního víkendu od vydání se historické budovatelské strategii Manor Lords podařilo zcela...

Korektnost kazí naší oblíbenou stolní válečnou hru, stěžuje si komunita

magazín 30. 4. 2024 25

Zpětné upravování zavedených reálií se nevyhnulo ani oblíbené stolní válečné hře s miniaturami,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Ještě devět let po vydání objevují fanoušci Zaklínače skryté vtípky

novinky 24. 4. 2024 2

I když od vydání kultovního Zaklínače 3 utekla skoro celá dekáda a hráči ho mají prochozený skrz...

Šest nejočekávanějších her, které vycházejí v květnu

magazín 1. 5. 2024 0

V květnu nás čeká skvělé dobrodružství z papíru, boj samurajů s Mongoly, utkáme se s Drákulovými...

Sedm letošních komiksových filmů a seriálů, které by měly stát za to

magazín 1. 5. 2024 0

Premium Videoherní a komiksový svět jsou svým způsobem bratranci a není výjimečné, že lidé, kteří milují...

Nový herní seriál od tvůrců Life is Strange nás vrátí do devadesátek

novinky 30. 4. 2024 5

Tvůrci milované série Life is Strange se ve své příští hře Lost Records: Bloom & Rage vrátí k...

80 %

RECENZE: Endless Ocean Luminous je chytlavá podmořská meditace

recenze 30. 4. 2024 0

V Endless Ocean Luminous se stanete potápěčem, na jehož bedrech leží záchrana jednoho velmi...