Pandora rules
Zdravím všechny příznivce Sama Fishera. Pandora je v porovnání s prvním SC lepší hlavně po stránce level designu, škoda jen té krátké doby hraní. Přestože PT nepřináší nic extra nového, minimálně si užívám nových stealth prvků, rozmanitějších misí (jízda na podvozku vlaku je velmi zajímavá, stejně jako nutnost kráčet po střechách vagónů ve strčené poloze, zajímavá smrt pi vypadnutí z vlaku...) a zajímavých nápadů. Už od jedničky mi však chybí možnost shodit mrtvolu do jámy nebo vyhodit z vlaku. I když stojím na samém úpatí jámy, Fisher oběť prostě položí "pod sebe". Bylo by zajímavé zařadit do dalšího dílu možnost např. strčení nepřátel ještě zaživa ze skály, možnost návratu do módu vystřelené plynové kamery (jakmile z módu odejdete, nemůžete se vrátit a kameru s plynem použít, i kdyby se tam předtím nestalo), více možností šplhání po stěnách (nové stealth prvky jsou sice skvělé, ale vzhledem k navržení většiny levelů nenajde uplatnění), atd. Bonusový level v PS2 verzi je sice zajímavý, leč evidentně nedodělaný. V momentě, kdy se slaníte na výběžek a pod vámi je voda a výběžek se štěkajícím psem, jediná možnost, jak se dostat dolů, je šikovným pádem, který je na pokraji možnosti úmrtí (ubyde vám asi půlka energie). Jelikož vás celou dobu hra vede, je možnost vyšplhání z výběžku na rouru a následný dřevěný ochoz zavádějící (z ochozu už nic jiného než slézt nebo spadnout nemůžete). Na druhou stranu, bez Pandory by bylo čekání na regulérní SC2 nekonečný. Stručně řečeno, SC:PT působí jako velmi kvalitní datadisk nebo lehce nedotažené a krátké pokračování.
 ">http://bonusweb.idnes.cz/grafika/smile2.gif'>