- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Teda NOLF2 je HRA. Jsem plný dojmůKdybych nehrál NOLFa I, je to asi nejlpeší 3D akce. Zkusím to sumarizovat do + a -. Nejdříve obecně:
+: grafika, hudba, humor, rozmanité prostředí, inteligence nepřátel, dobrý příběh, gadgets, RPG prvky, Cate:)
-relativně krátké
hodnocení: 98%
A teď s NOLFem
+: grafika, hudba, RPG prvky, staré známé tváře, Cate:)))
-:velmi krátké, méně gadgets, málo druhů prostředí, málo dialogů v misích
Je fakt, že NOLF II toho spoustu přidal, ale nemusel nic odebírat. Je hrůza, že dokážou nijak dlouhou sérii prvních tří scén roztáhnout do dvou kapitol!!!
Nemluvě o tom, že jsou tu čtyři mise, které mají jen jednu scénu. Jsem sice ve Fate of khios (čekám na upgrade poče), takže tam možná něco bude, ale pochybuji, když děj je u konce. Je fakt, že finále vypadá úúžasně rozehrané! Doufám, že autoři připravený potenciál (Super Soldiers, nadržený generál u červeného knoflíku, pluk. Anders na Khiosu, Director ještě žije a Isako taky) nezmaří-těším se, ale nevykecejte mi to!!! Další věc je, že mi hra chodí na mém stroji. Absurdní!:)-Celeron 400, 192 MB RAM, GF2 MX, a HDD 5400 rps Ty nahrávací časy jsou fakt strašný, ale i pár nepřátel najednou se seká, upgrade se naštěstí už blíží!
A teď hudba, to je kapitola sama pro sebe. Dokonalost, dokonalost, dokonalo AAARRGGHH. Nevíte, jestli je ke stažení, nebo jestli existuje soundtrack?
A ještě jedna věc, ohledně optional úkolů. Třeba takovej Zhukov, našel ho někdo v té 4. kapitole? A když vraždíte toho mima Pierra, na co jsou takové ty ventily, které vždycky otevřou nějaký poklop podle barvy. Myslel jsem, že je to nějaký special způsob, ale stačilo ho jen rozstřílet (což samozřejmě není optional úkol).
Zhukov zabijes normalne aj s inymi rusakmi,len on vyzera trochu ako oficir.
Pierra mozes zabit normalne,ked vykukuje z tych poklopov,alebo púomocou tych ventilov.Kazdy ventil vypusta z niektoreho poklopu paru.Ak sa v momente otocenia ventilu nachadza v danom poklope aj Pierre,tak ho to trchu vynesie do vzduchu a tam sa chvilu vznasa...mty len k nemu prides a napalis to do neho(tym mu zoberies aspon polku zivota)...,inak je dost tazke vytusit tu chvilu,kedy otocit ventil.
A teď s NOLFem
+: grafika, hudba, RPG prvky, staré známé tváře, Cate:)))
-:velmi krátké, méně gadgets, málo druhů prostředí, málo dialogů v misích
Je fakt, že NOLF II toho spoustu přidal, ale nemusel nic odebírat. Je hrůza, že dokážou nijak dlouhou sérii prvních tří scén roztáhnout do dvou kapitol!!!
Nemluvě o tom, že jsou tu čtyři mise, které mají jen jednu scénu. Jsem sice ve Fate of khios (čekám na upgrade poče), takže tam možná něco bude, ale pochybuji, když děj je u konce. Je fakt, že finále vypadá úúžasně rozehrané! Doufám, že autoři připravený potenciál (Super Soldiers, nadržený generál u červeného knoflíku, pluk. Anders na Khiosu, Director ještě žije a Isako taky) nezmaří-těším se, ale nevykecejte mi to!!! Další věc je, že mi hra chodí na mém stroji. Absurdní!:)-Celeron 400, 192 MB RAM, GF2 MX, a HDD 5400 rps Ty nahrávací časy jsou fakt strašný, ale i pár nepřátel najednou se seká, upgrade se naštěstí už blíží!
A teď hudba, to je kapitola sama pro sebe. Dokonalost, dokonalost, dokonalo AAARRGGHH. Nevíte, jestli je ke stažení, nebo jestli existuje soundtrack?
A ještě jedna věc, ohledně optional úkolů. Třeba takovej Zhukov, našel ho někdo v té 4. kapitole? A když vraždíte toho mima Pierra, na co jsou takové ty ventily, které vždycky otevřou nějaký poklop podle barvy. Myslel jsem, že je to nějaký special způsob, ale stačilo ho jen rozstřílet (což samozřejmě není optional úkol).