Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Diskuse

Jak se vám líbí Necromania: Trap of Darkness?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Robotron ***

19. 9. 2002 19:16
Hral jsem jen demo a to asi pul minuty, protoze mi to prislo jako volovina (nemam moc rad tyto typy her obecne), s celkem nic moc grafikou (nemyslim efekty a engine zde pouzity [koho to zajima], ale samozrejme esteticky dojem), takze nemuzu tolik hodnodit, ale.... No chci rict ::GEF Robotron stoji pri tobe:: a tvrde do nich... nakopej jim tu jejich arogantni... no, radci jim jen poradne ukaz, co nase uzasne a vzacne ceske herni redaktorky dovedou :)
0 0
možnosti

Jan Klimecky

19. 9. 2002 19:14
fasddddddddasffffffaffaffafffffsfd
0 0
možnosti

Robotron ***

19. 9. 2002 19:16
uzasny... jak dlouho si to vymejslel?
0 0
možnosti

Peter Helcmanovsky

19. 9. 2002 19:00
ad recenzie na BW ...
dodnes spominam na recenziu GP4 ... (ta mala sice pomerne normalne % ...) ... ale tolko blbosti, amaterizmu, atd... :) ... proste BW a recenzie -> doporucujem brat ako humor.
0 0
možnosti

Marek Peter

19. 9. 2002 18:19

Mila Petra, kedze som bol jednym z betatesterov Necromanie, neda mi nereagovat na tuto recenziu, ci skor na sposob ako recenzie vyrabas.

1. Je uplne jasne vidiet, ze si hru absolutne nepochopila :-). Asi si cakala sekacku v podobe Diabla a na taktiku, ktora je nosnym pilierom hry si neprisla. Asi nie, kedze si tuto dolezitu cast hry ani nespomenula. Preco asi? Musim ta ubezpecit, ze pre kazdu postavu vyplyva z jej vlasnosti iny sposob taktiky hrania. A taktiez pri danej postave hrac pride na mnozstvo roznych sposobov, ako zneskodnit protihracov. Na to si neprisla? Nepochoplila si ako sa daju schovat nazbierane predmety a zaistit ich pascami?
2. Ad multiplayer. Ty rovno mozes napisat, ze u Bombermana nie je multiplayer podstatny. A mozno si nepochopila ani Bombermana. :-)))
3. Hudobny doprovod ma 74minut. No ak je to malo, tak sorry.
4. Ad ZOOM. Ze nie je plynuly? To uz je drze klamanie.
5. Dovolim si tvrdit, ze hru si do konca nedohrala, co je na recenzenta hanebne, ba az DRZE.

Na zver bi som ti doporucil recenzovat hry pre najmladsiu kategoriu hracov. Tie su totiz na pochopenie jednoduchsie. Ulahci ti to pracu.

0 0
možnosti

Jozef Trebak

19. 9. 2002 18:14
Ach tie zeny....
Autorka recenzie asi ne/mala, ehm, svoje dni, tak je trosku rozrusena(tak to uz u zien chodi) a nestastnou nahodou bola v blizkosti nejaka Necromania. Tak si to odskakala........ Cudujem sa, ze hra, kde je plno kostier, mrtvoliek a podobnych bubakov sa dostane na posudenie zene. To nemoze dopadnut objektivne, ako kolvek by ta zena chcela. Nabuduce jej dajte nieco o Barbinbach alebo tak, mozno trhne rekord a bude aspom 60% :) Mimochodom, "stare dobre Diablo" je graficky rozhodne hnusnejsie, nez Necromania, staci sa pozriet, (oko neni wagina, oko vidi). Je mi velmi luto, ze si slecna Soukupova neskusila Necromaniu v multiplayeri proti zivym protivnikom, je to o niecom uplne inom ako singleplayer. Dost dobre som sa bavil, takze po precitani recenzie slecny Soukupovej som nadobudol dojem, ze (ne?)hrala uplne inu hru. Co dodat na zaver? Z recenzie mozno nadobudnut dojem, ze autori Necromanie odflakli svoju pracu. Po zahrati dema mam vsak pocit, ze svoju pracu odflakla slecna Soukupova :(
0 0
možnosti

Petr Kelbl

20. 9. 2002 10:55
re:

"Autorka recenzie asi ne/mala, ehm, svoje dni, tak je trosku
rozrusena(tak to uz u zien chodi) a nestastnou nahodou
bola v blizkosti nejaka Necromania.
Tak si to odskakala........"

toto je opravdu inteligentni prispevek!!!! ze je Geff zenska nema vubec ZADNEJ vliv na to, kolik te hre dala!!! kdyby to recenzoval chlap a ta hra se mu proste nelibila, tak da urcite stejne hodnoceni!!! vysvetli mi prosim, proc v tomhle smeru delas rozdil mezi pohlavim recenzentu?!?!?!?!?!

0 0
možnosti

Milan Řezníček

19. 9. 2002 17:46
Nevadí
nevadi pavle, muzete psat zas za ni vy, nebi nekdo jiny:)))
0 0
možnosti

Pavel Mondschein

19. 9. 2002 17:36
Skoda, ze uz Gef neni online, tak hezky se to tady rozjizdelo... :o)))
0 0
možnosti

Petr "Vlasák" Vlášek

19. 9. 2002 18:36
Re:
Čumim tady na to jak péro z gauče... :-)))))))
Fakt síla ;-)
0 0
možnosti

Lukáš Macura

19. 9. 2002 14:25
Úhel pohledu, komentář k recenzi

Vzhledem k tomu, že jsem hru Necromania: Trap of Darkness produkoval, není můj názor objektivní, ale přesto bych se rád vyjádřil k recenzi od Petry Soukupové, která se dnes objevila zde na BonusWebu. Nechci hodnotit výsledný verdikt, ale spíše způsob recenzování této hry. Myslím, že jde o jisté nepochopení celé hry autorkou recenze, která v úvodu recenze hodnotí příběh hry. Pravděpodobně nepochopila, že se jedná o nadsázku a parodii.

Hra nabízí tři stupně obtížnosti a sedm různých hrdinů. Tvrzení, že herní taktika všech postav je stejná, je velmi zavádějící a není ničím podložena. Ze zkušeností z betatestu víme, že některé herní taktiky a postupy, které můžou s úspěchem aplikovat někteří hrdinové, jsou jindy zcela neúčinné. Např. pokoušet se hrát za kostlivce a nosit vše neustále u sebe je prakticky nemožné na rozdíl od rytíře nebo golema.

Nesmyslné je tvrzení, že hudební doprovod je kvalitní, ale přiliž krátký. Hra obsahu přibližně jednu hodinu hudebního doprovodu nemám představu jaká délka by autorku uspokojila. Vždyť i hudební nosiče neobsahují více hudby.

Další pochybnosti ve mně vyvolává autorčino hodnocení rozsahu hry 15 hodin herního času na dohrání hry za jednu postavu při jedné úrovni obtížnosti podle mě není vůbec špatné. Navíc totální absence screenshotů z posledního světa (Skály) dává tušit, že autorka hru ve skutečnosti nedohrála nebo že by pouze opomněla tyto obrázky ukázat čtenářům?

Je spousta dalších věcí, které autorka zcela opomněla. Nejpodstatnější problém recenze vidím v absenci hodnocení multiplayeru, který je podstatnou součástí této hry (jako například Quake3 dal by někdo této hře dobré hodnocení pokud by jí testoval JEN jako hru pro jednoho hráče?). Osobně bych proporci single a multiplayeru hodnotil 50:50. Tzn., že recenze podle mého názoru obsahuje "jen" polovinu.

Dále bych se pozastavil nad hodnocením grafiky (hráč si jistě udělá představu ze screenshotů, demoverze nebo z oficiálního webu htttp://http://www.necromania.cz) a technologického zpracování v kritice jsem neobjevil jedinou konkrétní výtku. Hra je zpracována v izometrickém pohledu, obsahuje dynamická světla, vodu, particové efekty, enhanced fog, alfablending, antialiasing, plynulý zoom a prostorový zvuk. Opravdu nevím co je na tomto zpracování zastaralého nebo nedotaženého. Hra se snaží navázat na nekompromisní hratelnost titulů jako byly Spy vs. Spy, Bomberman a několik málo dalších. O tom, zda se nám tento záměr povedl nechť rozhodnou hráči.

Lukáš Macura, producent hry, Cinemax

0 0
možnosti

Petra Soukupová

19. 9. 2002 15:28

Ad pribeh, ja ho jako nadsazku brala, take jsem to jako nadsazku psala, mam dojem, ze to je dostatecne videt...

Zkousela jsem za maga ukryvat klice, ale pokazde mi je nekdo vyfouk, nez jsem se k nim stacila vratit. Je to uplne stejne riziko, jako ze vas nekdo s nimi v kapse zabije....

Hudebni motivy se opakuji asi po deseti minutach, ale mozna jsem se spletla, muze to byt tim, ze jsou si tak podobne....

15 hodin za jednu postavu je jednak dost nadhodnocene, jednak diky stejnym lokacim a male variabilite taktik je to delka cele hry. Nevybiram screeny podle toho, odkud jsou, ale jestli se na ne da koukat..

Multiplayer neni podstatnou soucasti hry, nebo to alespon neni nikde prezentovano. Kooperacni mod je naprosty nesmysl, jiste vam nemusim vysvetlovat, proc. A kompetitivni se nijak do singlu lisit nebude, protoze AI je opravdu na vysoke urovni....

Dynamicka svetla??? :o))) to myslite to poblikavani ohnu z nastrah? :o))) Diablo melo pestrejsi prostredi - je to uz nejaky ten rok zpatky a navic melo GENEROVANE scenare.... Srovnejte si to s aktualnimi AKCNIMI tituly. To, ze v jedne lokaci se vam dvacetkrat objevi jen neco pres dvacitku objektu je ponekud monotonni. Vodni hladinu a mlhu jsem pochvalila... Ehm, prostorovy zvuk :o))). Nadabovani je tak amaterske, ze jsem ho radeji ani nezminila. Kraticke hlasky typu "hajzle" "vrat mi moje veci" "zastlala, vystlala, babi" na popadesate opravdu omrzi, verte mi, muzete si to ostatne sam vyzkouset :o). A o zbytku ozvuceni se da rict jedine to, ze je podivny, proste neslysim kroky, ale nejak tukani, neslysim mlaceni mecem, ale triskani nadobi....

Ano, nemyslim si, ze je naprosto v poradku, aby distributori na zneuzivali prostoru nestranneho media k prezentaci vlastnich titulu, bude lepsi, kdyz si to hraci otestuji sami...

0 0
možnosti

Somebody 1969

19. 9. 2002 7:28
Co jsi provedla?
Gef, Ty jsi ted v nejake redaktorske klatbe? Tve posledni dve recenze jsou kolem 50%, beres nejake priplatky za hrani tech "krasnych" her?
0 0
možnosti

Zdeněk Polách

19. 9. 2002 8:42
Tyjo, to je spíš tím, že GEFF má nějaký blbý období. IMHO Celtic Kings je hra tak na 70-80%, Necromanii soudit nemůžu, protože jsem ji neviděl ani nehrál v provozu, ale už fakt, že to má být legendární bomberman v novém hávu mi říká, že minimálně na 50% to je... pokud autoři neslibovali něco, co nakonec nesplnili...
0 0
možnosti

Dark Emperor

19. 9. 2002 7:23
Trochu se
Trochu">http://www.bonusweb.cz/grafika/smile4.gif'>Trochu se "developeri" :-)) vratili o par let zpet !!! LooL
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Je mi ho líto, říká „Ciri“ o novém představiteli seriálového Zaklínače

novinky 9. 5. 2024 55

Herečka Freya Allen, která v netflixovském seriálu Zaklínač hraje postavu Ciri, se nechala slyšet,...

Vývojářům nešlo opravit chybu, tak z procházení zdmi udělali součást příběhu

retro 13. 5. 2024 7

Skoro třicet let stará střílečka The Terminator: Future Shock vstoupila do historie jako vůbec...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Bojíte se hororů? Skutečnost je často ještě divnější a děsivější

magazín 11. 5. 2024 6

Věta „inspirováno skutečností“ se za léta nadužívání stala jen prázdnou marketingovou frází. Ne,...

Slavný streamer byl šokován, když zjistil, kolik utratil za hry na Steamu

novinky 15. 5. 2024 10

Populární streamer Felix Lengyel, známý fanouškům pod přezdívkou xQc, prozradil, kolik už utratil...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Shrot je česká kopírka Duny 2, ve které bojujeme o chmel. K dispozici je demo

novinky 14. 5. 2024 26

Autor povedené retro střílečky Hrot ukázal svůj další projekt. Shrot bude real-time strategie ze...

Nabídku PS Plus Extra brzy rozšíří Red Dead Redemption 2 i český propadák

novinky 16. 5. 2024 0

Knihovna her pro předplatitele vyšších úrovní služby PS Plus se dočká významného rozšíření....

Trilogie Marathon vyšla na Steamu. Doom pro „jablíčkáře“ je tam zdarma

novinky 16. 5. 2024 1

Zatímco hráči na PC měli počátkem devadesátých let svého Dooma, majitelé Macintoshů od Applu si...

Ubisoft zrušil střílečku The Division Heartland

novinky 16. 5. 2024 3

Hřbitov zrušených projektů od Ubisoftu se v relativně krátké době rozrostl o další hrob. Tentokrát...

KVÍZ: Jak dobře znáte postapokalyptický svět Falloutu?

magazín 16. 5. 2024 16

Také díky povedené seriálové adaptaci patří Fallout i po více než čtvrt století od svého vzniku...

Zkraťte si čas v kuchyni: Vyhrajte kořenící pasty od Podravky
Zkraťte si čas v kuchyni: Vyhrajte kořenící pasty od Podravky

Zrychlete vaření s kořenícími pastami Podravka Natur. Usnadní a zjednoduší přípravu pokrmů, protože zeleninu nemusíte čistit ani krájet, ale...